Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michael

Alan als jij tevreden bent wie zijn wij dan om het tegendeel te bewijzen. Zelf ben ik ook begonnen met de vliegenmepper maar nadat ik de RTS greenkeeper heb gekocht ben ik klaar met de vliegenmepper.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

henry


Alan On Track

ik heb nog nooit een merkapparaat gebruikt voor statisch gras, dus ik weet niet hoeveel verschil er bestaat.
Ik kan hier in ieder geval mee verder  :)
Modelbouw is een kunst

raf

oude lima wagons een beetje aan het verbeteren ;de vensters waren er vroeger opgespoten en ze zaten ook nog eens niet juist in de openingen ;deze 5 zijn de eerste uit de printer ;de rechtse zitten met de kant van het bed naar voor de andere 3 anders om ;laat maar horen


van wat verder ziet het er beter uit ;het glas aan de achterkant daar moet ook nog iets aan gebeuren


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Een houten barak aan het verfraaien om op de O baan te kunnen zetten, dus wat beitsen van het hout, binnenwerk daar ben ik nog niet uit. Misschien enkel een tafel en een paar stoelen en eventueel een stoof om de mannen hun eten in het droge te kunnen opeten tijdens hun schof.
Den Eric.

raf

zo juist dr5000 besteld
ok je hebt een pc nodig maar ik kan met de roco muis of met gsm ook rijden en zelfs een tablet geeft mogelijkheden ;
dat ding heeft enorm veel mogelijkheden we gaan het eens bekijken hoe en wat het allemaal kan


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

vandaag voor een vriend wel het kleinste baantje (Ho)met inhaal strook gemaakt wat ik ooit heb gemaakt ; twee loco's want zelfs een wagon kan er niet bij aan gehangen worden dus we spreken zelfs niet over een trein dacht ik zo


echt op die plaat was er niet meer plaats om het anders te doen ;ook moest het gebeuren met materiaal wat in huis was natuurlijk ;wel plezant om te doen je dag gaat zo voorbij
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Begonnen om de O baan wat aan te kleden, blokhut verfraaien in beits en voorzien van licht. Ook beddingen proberen in te kleuren. Seinen en verlichtingspalen waren al actief op de baan.(er komen er wel nog wat bij maar niet alles in eenen keer vaneigenst.)
Den Eric.

raf

ok wie is er naar houten geweest en heeft deze belachelijke prijs betaald


gaan we echt niet doen zo
iemand een ander idee
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

adrievans

Citaat van: raf op 13 september 2020, 10:23:05 AM
ok wie is er naar houten geweest en heeft deze belachelijke prijs betaald


gaan we echt niet doen zo
iemand een ander idee

Had die idioot de instructies moeten lezen,er stond duidelijk dat je bij bestellen op afhalen moest klikken,dan zouden er geen verzendkosten in rekening gebracht worden,daar het per email gaat.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

raf



zijn die tiketten van in de prehistorie ;zo in een stenen tablet gekapt of wat
zie hier boven de prijzen voor verzenden van pakketen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Foto's van Raf en Adrie zijn voor mij onzichtbaar, ligt het aan mij(n PC) of aan de heren hun werkwijze?


Klaas Zondervan

Ligt aan je PC of je browser. Ik kan ze zien.

ACFI

Citaat van: Klaas Zondervan op 13 september 2020, 13:08:09 PM
Ligt aan je PC of je browser. Ik kan ze zien.

Het antwoord van Klaas is onvolledig.

Foto's zijn gehost op facebook en als je browser beveiligd is voor oa. 3rd party cookies enzo, dan krijg je de beelden niet te zien.

Ik zie ze wel op ipad bijv maar niet op pc waar beveiliging hoger staat.

Dus het is een combinatie van de manier van hosten gekozen door raf en je browser instellingen.

ACFI

raf

ja sorry hoste ze vroeger op dat ding (photo emmer)waar nu niets meer van te zien is en daarom maar rechtstreeks van facebook .voor sommige niet te zien
daarom vertalen
voor twee man was het 16 euro en er kwam 11 euro transport kosten bij voor dus die 2 kaartjes
kwestie van iets vergeten aan vinken zekers

maar een pakketje van max -2 kilo kost maar 9 euro dus vroeg ik me af hoe zwaar die twee tikketen wel niet zouden zijn dat het 11 euro kost om ze te versturen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.