Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michiel

Bij mij ook alles in t' Engels, geen knop om van taal te veranderen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Martin Welberg

Die is er ook niet. Ben uitgegaan van een internationale engelstalige site..

Martin Welberg

Citaat van: Klaas Zondervan op 29 juli 2020, 16:56:45 PM
Ik zie een foto, geen video.

Tis ook een footooke van de video opstelling.. :P

Klaas Zondervan

Aha, dus die video komt nog?

SuSke

Citaat van: evan op 29 juli 2020, 19:21:51 PM
Huh?

De enige tekst die er is, is toch Nederlands?

Klopt, maar de opzet is in het Engels net als de contact pagina.  :D
Ziet er in ieder geval al "gelikt" uit (om het op z'n Nederlands te zeggen dus)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

svvander

Alles aan het oplijsten wat ik nog nodig heb voor de zolder, de baan en alle sporen etc. Ik denk dat ik een nier ga moeten verkopen of een job ga moeten bij zoeken. Het loont de moeite om te gaan vergelijken en zeker ook 2de hands te zoeken. In mijn geval zit ik al met een verschil van boven de €1.000 (voor een baan van om en bij de 100m spoor!)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

dani

tweedehands spullen kunnen vaak een flink stuk schelen in je budget en als je even oplet waar en wat je koopt heb je vaak dingen die zo goed als nieuw zijn ... dus zeker overwegen, Sven !      Daarmee kan je dan ofwel wat budget sparen, ofwel met hetzelfde budget  geen 100 maar 150  meter spoor leggen...  :;) :)

Been there, done that, en he is zeker de moeite waard
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Vandaag 5 seinen in schaal O wat voorzien van de nodige verven. profiteren om buiten te werken, alé als ge de hobby werken noemt natuurlijk.
Den Eric.

Driesel

De baan aan het testen met lange samenstellingen (en zo al een slecht contact gevonden, en vervangen):



Van de bovenleiding is voorlopig nog niet veel gekomen.

svvander

Citaat van: Driesel op 06 augustus 2020, 16:00:31 PM
De baan aan het testen met lange samenstellingen (en zo al een slecht contact gevonden, en vervangen):



Van de bovenleiding is voorlopig nog niet veel gekomen.

En hoe lang is deze? Ik tel er al 13, maar kan niet zien wat er nog afkomt... ziet er alleszin indrukwekkend uit. Ik vermoed schaal H0? Hoelang is dit dan in cm?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Dries is een 'N'-er. Ik vermoed dus dat zijn baan in spoor N is aangelegd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Hier in Mol-Cargo zijn de containertreinen tussen de 16 en 20 wagons lang , de kolentreinen zijn nog ietsje langer , de gemengde cargo's zijn soms kort , soms heel lang.
Mooie baan en samenstelling Dries. ;)

Klaas Zondervan

Citaat van: Driesel op 06 augustus 2020, 16:00:31 PM
Van de bovenleiding is voorlopig nog niet veel gekomen.
Die heb je met deze loc ook niet nodig.  ;)

Driesel

Sven, zoals Luc aangeeft is dit in spoor N. Er hangen momenteel 9 containerwagens aan, maar het zijn wel dubbele wagons :D Ik zou eens moeten nameten hoe lang die is. In het grootbedrijf hangen er meestal een 20tal aan en is de trein 600m!

Ervin, jij komt al dichter in de buurt bij de realiteit met je containertreinen ;)

CiteerDie heb je met deze loc ook niet nodig.  ;)
Daarom ook een foto met een Class, Klaas!  ;)


SuSke

Leuk, lange treinen laten rijden  :D :D  16 op een rijtje (even foto aanklikken)

20200613_161020 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.