Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Alle stootblokken zijn gespoten en staan reeds gemonteerd op de baan. Een veiliger gevoel nu. Latjes hout staan te drogen met de beitskleur er op.
Dan dit week end 2 MTH ketelwagonnen uit elkaar gedaan om te vervuilen. Een JET en een Ermewa model.
Draaistellen zijn nu provisoir met enkele kleurtjes gedaan en dan de vervuilsprietser er op.
Den Eric.

Michael

Eric altijd fijn te lezen wat je aan het doen bent de beelden zoek ik er dan bij op het andere forum (geen fijne  constructie)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Genieten van de echte eerste zonnige dag , deze middag met cocktails en wie weet passeert er hier dan een BBQ man?
Den Eric.

bollen neus

Zo de JET MTH en een tweede ERMEWA ketelwagon zijn nu vervuild, schaal O modellen. Nu mijn laatste wagon van ERMEWA gedemonteerd om te vervuilen.  En zoals het moet is geen enkele wagon dus dezelfde met vervuiling, alé zou toch moeten denk ik. Deze 3 komen als blok achter een loc te hangen, voordeel is kan de loc steeds veranderen omdat er nu eenmaal genoeg "vreemde" modellen hier gemaakt worden.
Nog in totaal een 3 wagons van MTH te gaan en dan rest me een paar van MBW en nog een BRAWA te vervuilen.
Den Eric.

mdvholland

Dioramaatje gemaakt. Was vandaag lekker weer om met het fototoestel te experimenteren.



Matthijs

mdvholland


Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Herwig

aan Hugo/Alberke,
Als je een truuk zou vinden om de 4 voor- én achterbuffertjes (ongeveer) op gelijke hoogte te monteren, misschien melden aan ModelSpoorMagazine.          ( zie artikel recentste MSM )

mahtoska1

Citaat van: mdvholland op 16 april 2018, 21:10:55 PM
Dioramaatje gemaakt. Was vandaag lekker weer om met het fototoestel te experimenteren.



Matthijs

Prachtig diorama. Misschien kan je de schaal eens vermelden.

Alberke

Citaat van: Herwig op 17 april 2018, 14:03:34 PM
aan Hugo/Alberke,
Als je een truuk zou vinden om de 4 voor- én achterbuffertjes (ongeveer) op gelijke hoogte te monteren, misschien melden aan ModelSpoorMagazine.          ( zie artikel recentste MSM )
Heb het gelezen ja, (zie onder de doos). Ik hou u op de hoogte. (no pun intended  ;) )
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

mdvholland

Citaat van: mahtoska1 op 17 april 2018, 15:41:41 PM
Prachtig diorama. Misschien kan je de schaal eens vermelden.

Z...  ;)

OlivierV

#7781
Voorbereidingen voor mobexpo.

Nog een setje sluitlichten in een rijtuig gestopt. Mijn brug afgestoft en 2 stukken spoor op vastgezet ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Citaat van: OlivierV op 17 april 2018, 22:46:05 PM
Voorbereidingen voor mobexpo.

Idem hier  ;)
Vooral voor de MTD-kofferbaan (die heeft de absolute prioriteit)
Maar ook voor de forumstand: mijn microbaantjes in orde proberen te brengen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

inderdaad, naast de laatste loodjes aan de kofferbaan, de nodige voorbereidingen om te zorgen voor iets interessant voor de MSM-stand op MobExpo
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

meeus

Citaat van: mdvholland op 16 april 2018, 21:10:55 PM
Dioramaatje gemaakt. Was vandaag lekker weer om met het fototoestel te experimenteren.



Matthijs

Hoi Matthijs, hoe maak jij je bomen of koop je deze zo?
Ik ben er nl ook mee bezig maar een pvc stam valt te hard op.