Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

3rail

Zo gisteren avond de Wurrt K weer aan het rijden gekregen.
De nieuwe ESU decoder even in gesteld en ze loopt super.

Helaas kwam ik er gisteren ook achter dat er 1 van de lampen op de tender stuk is. :-\

Ook even op de site van M gekeken, 2 lampjes kosten 6 euro, dus dat is nog wel te doen. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Thommy

flanken van het onderstel voor de AR45 voor 85% getekend... Morgen verder tekenen en eind de week es testprinten.
Greetz

Thommy

loebaske


gaatjes en nog eens gaatjes boren van 0.5mm (totaal 216) voor de armen van de coils....

raf

in de file gestaan en bij het terug komen nog eens
dus een shit dag geweest en bij baillien lag ook nog eens heel het systeem plat
gelukkig kennen ze me daar goed en mocht ik de betaling thuis verder afwerken
anders had ik 240 km gereden voor nada noppes niks
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Tekeningske en studie werkske aan het maken voor inbouw van een LX decoder met sound voor in een spoor O model en dan nog een opbouwke voor de speaker een Visaton 4x7 cm das geen klein grut te noemen. Maar alé tis eens iets anders hé. Volgens mijn één oog moet dat te maken zijn.
Den Eric.

raf

aan het behangen
de madam had het in haar kopke gekregen om in de slaapkamer alles van de muren te trekken dus bie bie kon opnieuw behangen
niet dat ik het erg vind maar de tijd van het jaar om dit te doen is een beetje te laat of een maand of 5 te vroeg
maar morgen nog de lastige stukken want er moet nog wat plamuur drogen en dan is ze weer tevreden denk ik want met vrouwen weet je nooit

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

3rail

Goed bezig Raf. ;) ;)

Houd ze maar tevreden, dan kun je ook eens naar een beurs. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

raf

hahaha ja das waar maar verleden jaar ben ik wel in leuven geweest hoor
en dit jaar reeds een paar keer bij de HTC
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Eindelijk na bijna 2 en een halve maand de prijsofferte binnen voor een nieuwe keuken. Amai als alles zo lang gaat duren ben ik al lang 5 jaar in pensioen. En dan maar klagen dat nen belg geen kosten doet, wil nen mens iets groots forceren dan zijn ze nog niet snel voor iets uit te rekenen enne neen ze zullen het wel te druk hebben zeker? Met koffie te drinken inderdaad.
Dus rustig mezelf de tijd geven qua aankoop van toestellen enne dan beslissen wie of wat mag doen
Den Eric.

raf

hahah Eric das bekend
hier een raam kapot door een steen van de grasmachine
gelukkig door 1 van de twee ruiten dus het was nog dicht
wel 10 man opgebeld en de laatste wilde wel komen om op te meten maar zou dan de ruit mee bestellen bij een levering
hebt 9 maanden geduurd voor die ruit van 30.000 frank daar was en ingebouwd kon worden
die 9 andere vonden dat bedrag niet hoog genoeg om zelfs te komen meten
en ze waren maar een 18 km enkel uit de buurt dus zo echt ver moesten ze niet rijden
tegenwoordig klagen dat ze niets verdienen en als ze dan iets kunnen verdienen dan loont het voor hun de moeite niet want ze doen liever een hele bouw dan een enkel ruit

gr raf en succes
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Zoek al een tijd naar iemand die onze sektionale garagepoort (elektrisch) wil komen aanpassen.
Het gekende bedrijf (B...L ) die deze ongeveer 12 jaar geleden (door een onderaannemer) heeft mij op mijn vraag laten weten dat die onderaannemer niet meer bestaat, en degene waar ze nu mee werken reageert niet op de berichten in zijn antwoord apparaat. (staat eigenaardiger wijs op Google als falliet??)
Het enige dat moet gebeuren is omdat de nieuwe vloer (vanaf maan dag)  3 cm hoger is de poort miet bijgeregeld worden.
Wat een miserie tegenwoordig als je iemand nodig hebt  :( :( :( :(
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Miséri ?
Tja das eigen aan dit apenland me dunkt, den enen schreeuwt dat der geen werk is, den anderen dat hij te weinig verdient. Maar iemand met de juiste kennis vinden is zeer moeilijk.
Enfin, ik heb der geen probleem mee, werk al iets meer dan 42 jaar en geld ligt klaar enkel nog iemand vinden die het wil maken en plaatsen. Boter bij de vis enkel moet de kater wel aan de melk komen lekken hé.
Den Eric.

raf

ja eric
die het kunnen die hebben ze allemaal ontslagen en die werken weten niet hoe het werkt want dat is vintage als het 4 jaar oud is
een tijdje terug een vriendin die ging solliciteren als 21 jarige en ze kwam niet in aanmerking want ze had geen jaren ervaring genoeg   ??????
wa willen ze dan dat je vanaf de tet komt en ervaring gaat opdoen in wat je later als 15 jarige gaat leren mijn gedacht

gr raf ps en geld voor de ruit was niet het probleem
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Wim66

Zoals overal het geval is moet je 18jr zijn, 10jr ervaring en universiteit opleiding hebben. Anders kom je er niet Lang leve het beleid van vele regeringen waar dan ook.
Na 45jr ?? afgeschreven en gedoemd tot de ww Na je 65e ben je een onkosten post en kan je nergens meer op rekenen

Bij sommige modelspoor zaken gaan de zaken niet zo slecht denk ik. Probeer nu al 2 dagen een loc te bestellen die mooi past in mijn collectie. Bestel formulier werkt niet. Dan via de normale mail verzonden. Geen antwoord. Gebeld stuurt u a u b uw gegevens nog een keer? Gedaan. Geen reactie. Weer een mail gestuurd geen reactie.

Blijkbaar hebben ze genoeg verdiensten en interesseert men zich niet meer voor andere

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Havoc

Citaat van: raf op 22 oktober 2016, 13:12:20 PMtegenwoordig klagen dat ze niets verdienen en als ze dan iets kunnen verdienen dan loont het voor hun de moeite niet want ze doen liever een hele bouw dan een enkel ruit

Klopt als een bus. Had een probleem met de electriciteit. Heb ene gevonden die de volgende dag is komen kijken (klein mirakel) en dat direct hersteld heeft zodat ik verder kon (groot mirakel!). Omdat dit niet ideaal is heeft hij een offerte gemaakt om alles in orde te zetten en die was er enkele dagen later. Een week later liet ik weten dat ik akkoord was. We zijn nu 10 maand verder... Het terras heeft last van waterinsijpeling, waarschijnlijk die roofing bak die rot is. Ben er een tegengekomen per toeval uit de buurt en heb die gevraagd. Die was daar enkele dagen later, zag dat wel zitten en heeft maten genomen en ging een offerte opmaken tegen het einde van de week. Dat is nu ook al zeker 6 maand geleden maar die offerte heb ik nog niet gezien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.