Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Zo den MY1147 staat ook klaar, nog enkel de ruitenwissers en buffers op plaatsen en dan vervuilen, een zeer lichte vervuiling omdat dit een model anno 2013 is die just van de revisie kwam......

Den Eric. :)

adrievans

Citaat van: Havoc op 27 mei 2014, 21:34:20 PM
Heb zoiets gedraaid en die vinden enkel de audio... Ondertussen wel al ethernet. Was een Realtek chip. Gewoon bij Realtek zelf alle drivers gedownload en één-voor-één geprobeerd. Uiteindelijk toch prijs gehad.

Is nu een eerste virusscan aan het doen! Dan een echte browser en we kunnen beginnen. Gelukkig heeft die man niet veel nodig: internet, email, iets om foto's te bekijken en wat kaartspelletjes. Als ik mijn pc moet herinstalleren heb ik iets meer werk.

Daar zeg je zoiets,pas mijn pc geherinstalleerd.
Windows erop zetten is zo gepiept,maar dan al je andere programmaatjes. >:( >:(

Chrisrail

#3152
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

had ge een keer iets laten horen, Chris dan had ik beslist langs geweest, morgen en overmorgen moet ik werken !

Groeten Peter ;)

Koen

Vandaag heb ik netwerkconnectoren ingebouwd in de modules. Deze wordt gebruikt voor de koppeling van de terugmeldmodules.
Een interessant gegeven aan dit type connectoren is dat er niet gesoldeerd dient te worden. Je kan zowel aan voor als aan de achterzijde een RJ45 connector inpluggen.

Voor diegene die interesse zouden hebben, dit product is ondermeer verkrijgbaar bij Conrad en Nedis (Nedis is maar half zo duur als Conrad voor dit product maar hier kan je enkel aankopen als je een BTW-nummer hebt).

http://www.conrad.be/ce/nl/product/730991/Neutrik-NE8FDP-RJ45-EtherCon-stekker-inbouwdoos-NE-8-FDP-Bus-recht-NE8FDP-8P8C-CAT-5e-Nikkel-1-stuks?ref=searchDetail


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#3155
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

'k zat mij toch te vervelen ! ;D
Groeten Peter ;)

Chrisrail

#3157
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michael

Chris, nog een hele lijst af te werken, maar er zit een eind aan de lijst en dat is belangrijk, het is geen uitzichtloze situatie, je weet van aanpakken en dat is al het halve werk. Sterkte en succes.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Chris, je klinkt strijdvaardig.  Goed zo !
Bij de pakken blijven zitten brengt je ook niet vooruit.
Ik hoop dat je snel terug aan de modelbouw-slag kunt !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Knap dat je er zo tegenaan gaat, Chris  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

that is the spirit, Chris !!!

Hoewel het waarschijnlijk moeilijk is  en er steeds weer herinneringen boven komen, ben ik eigenlijk wel fier op jou dat je vooruit kijkt en de koe bij de hoorns vat .

Succes, kerel !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Blij dat er gedacht wordt aan een nieuwe modelbaan,wedden dat ze (nog) beter wordt dan de vorige!?

;)

dani

Vandaag eindelijk eens de vitrinekastjes en letterbakken vol kevertjes en busjes ophangen aan de muur van de zoldertrap.  En ook de 4 trein vitrinekes mogen niet ontbreken.

De trap wordt er niet breder op zo, maar misschien is het een aanmoediging voor mezelf om wat kilos te verliezen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 31 mei 2014, 12:36:56 PM
aan de muur van de zoldertrap. 

met zo'n verzameling is die muur ongetwijfeld een flink stukje van de Chinese muur ! ;D

Groeten Peter ;)