Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michiel

#210
Iets totaal anders. Kliederen met papier en behangerslijm. Het reli?f krijgt vorm, met een methode uit de oude doos...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

b-shunting

#211
knappe baan saraan(dat rijmt !)
minibaantje tp 4,diesel

rixke rail

#212
citaat:
Geplaatst door Saraan

Iets totaal anders. Kliederen met papier en behangerslijm. Het reli?f krijgt vorm, met een methode uit de oude doos...



Die oude methodes zijn dikwijls nog de beste, ...
Het "Aldi-principe", Michiel ... [:D]
Is het toch nog ergens goed voor ... [}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

#213
Ja ik dacht dat reclame hier verboden was, wat zou hier voor betaald zijn [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

#214
Reklame hier verboden? Laat ik het dan nog eens overdoen. Uit een andere hoek. Djing-djing, kassa kassa! [:D][:D][:D] En morgen begin ik met tegellijm te knoeien om muurtjes en portalen in te werken. Hoe gaat dat aflopen? [:D]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

chef garde

#215
citaat:
Geplaatst door Saraan

Hoe gaat dat aflopen? [:D]


Denk heel goed, k heb er het volste vertrouwen in![:)]

belair

#216
@Saraan,
Uit nieuwsgierigheid, welke afmeting is uw baan?

Michiel

#217
Mijn baan is 2m40 op 90cm. Het korte, bredere stukje vooraan op de foto is 1m10 breed. Het is een vrij kleine baan, maar met bijna 50m rails. Een verborgen spagetti dus! [:D]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

belair

#218
De baan ziet er goed uit Michiel. Het voordeel van schaal N is dat je veel mogelijkheid hebt op een beperkte oppervlakte.
Moest ik ooit verhuizen naar een kleinere appartement zou ik waarschijnlijk ook overgaan naar schaal N.

edwintje

#219
Beste Michiel[;)]

Prachtig gedaan,we denken en zien dat je baan een meesterwerkje zal worden.Laat ons ter gepaste tijd wat weten en zien van je baan.
Doe zo verder,chapeau!!!!

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

Michiel

#220
En waar ben ik dit weekend mee bezig? Met de laatste rechte lijn. De baan is ingesmeerd met tegellijm. Ik moet het nu laten drogen, en daarna hier en daar retouchen. Mijn baan ziet er elke week weer anders uit!  :D






groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Geert SBB 460

#221
Hallo Michiel,
Knappe prestatie. Altijd weer leuk om te zien waar iedereen mee bezig is.
Gr, Geert.

chef garde

#222
Idd, knap werk!!  En niks meer te zien van die sluikse Aldi-reclame! [;)]

Greg

#223
Vandaag paar kg ballast gaan halen (ja paar kg) dus kan weer een tijdje voort. Nu de opstelsporen van het rangeergedeelte eens onder handen nemen. Railstaven verven, en ballast. Het is een recent aangelegd deel, dus zonder veel verwering en nieuw uitziende ballast[;)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

centauri167

#224
@Michiel: wat heb je juist over je aldi-reclame gesmeerd ?