Nieuws:

Nu in MSM 264 PRAKTIJK: Modelbouwkunst in een doosje, deel 2 | Sluitverlichting op goederenwagens | De NS Railhopper | Opwaarderen van een startset-wagen

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

filosoofke

Citaat van: SuSke op 02 januari 2026, 21:24:47 PMDaar wil ik wel eens wat meer over weten wat je nu allemaal aan dat ding vraagt en de resultaten  ;)

ChatGPT is heel goed in het aangeven wat de mogelijke oorzaken zijn. Maar bij het voorstellen van mogelijke oplossingen loop je wel het gevaar om in een loop terecht te komen: eerdere onsuccesvolle aanbevelingen worden na verloop van tijd terug als oplossing aangeboden. Maar al bij al toch nuttig, maar misschien niet meteen sneller dan het iTrain forum.

Den Eric

De Strukton MY1159 staat klaar om in de grondverf gezet te worden, maar das als het beter weer is, nu is dat niet te doen (moet ook niet vandaag) Body voorzien van alle nodige gaatjes en messing relingen op dak, extra onderdelen op het dak en messing trappen. De originele 3 punt verlichting op de neuzen  waar er ook nog 2 sluitlichten zijn voorzien. Nu nog enkel wat draadjes en weerstanden solderen aan de rode ronde LED , het kan allemaal maar al gereed liggen voor als het montage tijd wordt.
Nog gemakkelijk een maandje of 2 aan denk ik? Kan ook langer, ebbe tijd genoeg en niemand zit achter me aan te hossen.
Den Eric

jonas25

Een maandje of twee klinkt als een realistische planning, zeker als je ook nog wat elektronica gaat solderen. Alles netjes voorbereiden voordat de montage begint is sowieso het halve werk.
Auf unserer Website oyostepper.de bieten wir Produkte wie den Nema 17 Schrittmotor und Schrittmotor Treiber an.

Thommy

Stomer type 13 in kleur aan het zetten. donorloc voor motorisatie zou geleverd moeten zijn bij m'n oudjes.

andere dingen aan het klaarmaken voor te spuiten.
Greetz

Thommy

ceuleer

Vandaag bezig geweest met de V5 loksound decoder van een ESU Class 66 LINEAS te synchroniseren met een V5 Lokpilot decoder van de LS Models 1312 LINEAS.
Omdat ik geen bovenleiding heb, moet het lijken dat de 1312 LINEAS gesleept wordt samen met een sleep lege autotransportwagons. Ze vertrekken, rijden en stoppen goed samen en zullen geen problemen geven tijdens het rijden.  :)

Den Eric

Bezigheidstherapie voor een gepensioneerde aan het doen maw, 2 Heljan bolle neuzen aan het ontmantelen  en een derde aan het samenstellen . Als dat maar goed afloopt, stel je voor dat er ineens 13 assen onder een locomotief staan? Kan maar moet niet.
Den Eric

perk

ik ben begonnen die NMBS keet (besproken ergens op dit forum) te tekenen, maar werk en persoonlijke struggles komen er steeds tussen

Jean

Bezig met het bijwerken van de wat fletse sporenballast. Opeens zie je dat het de hoogste tijd is.

Groeten,
Jean