Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

perk

't is wel leuk om te zien al die verlichting. 

Jean

Eerder deze week ben ik bezig geweest met het verweren/verouderen van deze twee portalen.
Behalve kijken hoe een verweerde tunnelingang er in het echt uit kan zien, doe ik eigenlijk maar wat.

De beide zijden van de tunnel. Ik geloof niet dat een constructie van verschillende spoorhoogtes in een tunnel in het echt voorkomt. De tunnelportalen zijn hier geplaatst om de spijlen van het trappenhuis geheel te verbergen. Ik wacht nog op een zending van materialen om o.a. de laatste spijl geheel uit het zicht te halen.

Groeten,
Jean

RoDY

Schakeldecoder van Viessmann een tweede leven geven.
- Oude Marklinstekker aansluitingen zijn doorverbonden naar een betrouwbaardere schroefaansluiting.
- De gemeenschappelijke aansluitpunten van de wisselvoeding zijn samengebracht. Minder draden trekken.
- Alle aansluitpunten aan één zijde.

Nu nog inbouwen onder Rocourt en enkele clubprojecten.

Resultaat hieronder.
K84 5213 schakeldecoder by RoDy Modelbouw, on Flickr

Jean

De afgelopen dagen is in de vrije uurtjes verder geklust. De mini module begint vorm te krijgen.

Groeten,
Jean

den T

Jean
dit komt helemaal goed; de beton constructie is geslaagd.
Ook je O&K lokjes zijn schattig. Ik heb al eens zitten kijken of ik het het dak van de jonge versie kan verbeteren want de vorm van het oude model is correcter. Maar ik zie nog geen oplossing.
grtjes Julien

Jean

Op een aantal details na, zoals o.a. het Hp0/Hp1 sein voor de ingang van de tunnel rechts beneden, hier en daar nog een plantje en 'echt' water in de afwatering (i.p.v hoogglans lak) is dit deel van de baan klaar.

Als er nog suggesties zijn, laat maar weten.

Groeten,
Jean

Den Eric

Nog steeds bezig aan een loods in O schaal aan het proberen ineen te flansen, tis wat vallen en niet kunnen rolschaatsen zou ik zo zeggen. gebinte verven, dan vervuilen lampekappen spuiten en nu wachten op de LED. Hoop deze tegen Pasen klaar te hebben anders zijn het vijgen na Pasen. Als het spappige vijgen zijn is dat ook mooi meegenomen.
Den Eric.