Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Alberke

Met mijn nieuwe aanwinst aan't spelen! Ik zeg toch lekker niet wat het is want het interesseert toch niemand. ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

raf

Ik nu met bekabelen en programmeren
Stukske eten en dan verder
Een nieuwe servo steun aan het printen om te kijken of het een verbetering is die ik er in getekend heb

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

 Ne nieuwe pompbak aan het installeren in schaal 1:1. Den ouwe is versleten en de nieuwe zit nog in de doos  ;D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

2de handse oude boomse tegels aan het proper maken:
Mortel en voegcement verwijden.
Nog 2.000 tegels te gaan.  Daarna vloeren in mijn bakhuis.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Citaat van: Alberke op 27 december 2022, 11:39:39 AM
Met mijn nieuwe aanwinst aan't spelen! Ik zeg toch lekker niet wat het is want het interesseert toch niemand. ;D
een fotokodak ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Citaat van: dani op 27 december 2022, 13:52:11 PM
Citaat van: Alberke op 27 december 2022, 11:39:39 AM
Met mijn nieuwe aanwinst aan't spelen! Ik zeg toch lekker niet wat het is want het interesseert toch niemand. ;D
een fotokodak ?
Bijna juist!  ;) Allez, aan u wil ik het wel vertellen: een Mikado, en ik bedoel niet die stokskes ;D
En voor de rest kerstliedjes aan't luisteren, ja, kan er niet genoeg van krijgen, en er is niemand die reclameert hier  :(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Citaat van: Alberke op 27 december 2022, 14:35:51 PM
Bijna juist!  ;) Allez, aan u wil ik het wel vertellen: een Mikado, en ik bedoel niet die stokskes ;D
En voor de rest kerstliedjes aan't luisteren, ja, kan er niet genoeg van krijgen, en er is niemand die reclameert hier  :(

Hier nog wat om naar te luisteren: https://www.youtube.com/watch?v=ovBbeCLLEVg Maar niet meezingen hé dat het niet nog meer regent!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

perk

Houdertjes voor suikertjes aan het printen, morgen ga ik beginnen met de modulebakken te bekabelen.   Vandaag en gisteren de fronten zwart geverfd.
Mijn 'interbak' systeem gaan een keten van insteeksuikertjes worden.   Uiteindelijk moet ik maar 0 +5 V , baanspanning en 1 x seriele lijn (alleen TX) doorgeven naar de volgende modules.



raf

Nog een stuk of 10 licht masten aan het maken
Seffens als de rest hier wakker is de module onder spanning zetten en testen
Daarna het eigenlijke programma in de picjes zetten en dan hopen dat de buurman thuis is en we deze module naar boven kunnen brengen en de volgende naar beneden
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Citaat van: Alberke op 27 december 2022, 14:35:51 PM
Bijna juist!  ;) Allez, aan u wil ik het wel vertellen: een Mikado, en ik bedoel niet die stokskes ;D


dit ?  skooooon zelle !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Citaat van: dani op 28 december 2022, 08:50:37 AM
Citaat van: Alberke op 27 december 2022, 14:35:51 PM
Bijna juist!  ;) Allez, aan u wil ik het wel vertellen: een Mikado, en ik bedoel niet die stokskes ;D


dit ?  skooooon zelle !

Helemaal juist!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

raf

Ok een probleem
Ik heb een roco transformator 10725 maar deze is 16 Volt AC
Mag deze aangesloten worden op de booster 10764
Bij de andere boosters zat er altijd een gelijkstroom trafo bij en nu bij deze een wissel stroom
Ik vind er ook niet veel over terug

Gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michael

De afgelopen 2 jaren in de ziektewet gezeten, kon mij totaal niet concentreren, hier wel plaatjes gekeken, maar nu goed hersteld, bezig met een heleboel draadjes van a tot z te lezen, elke dag een uurtje. vooral "ooit zal het klaar zijn", daar zijn pareltjes te vinden. Ik ben blij dat ik er weer ben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Geert

Citaat van: Michael op 04 januari 2023, 15:16:56 PM
De afgelopen 2 jaren in de ziektewet gezeten, kon mij totaal niet concentreren, hier wel plaatjes gekeken, maar nu goed hersteld, bezig met een heleboel draadjes van a tot z te lezen, elke dag een uurtje. vooral "ooit zal het klaar zijn", daar zijn pareltjes te vinden. Ik ben blij dat ik er weer ben.

Leuk dat je er terug bij bent Michael, en geniet verder ;) ,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michael

Dank je Geert, en genieten doe ik, met volle teugen. Het waren 2 moeilijke jaren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154