Opschrift Break

Gestart door Jurgen, 11 augustus 2008, 11:57:19 AM

Jurgen

Zaterdag 11 augustus ben ik samen met mijn moeder Chinees gaan afhalen tegenover het station van Aarschot.
Er kwam daar op hetzelfde moment een Break binnegereden met een opschrift in witte letters.

Er stond iets van "mijn vader" en "sporen" maar verder heb ik er niets van kunnen lezen. Mijn Chinees stond koud te worden, dus ik had ook geen tijd om te gaan kijken. Een camera neem je doorgaans ook niet mee als je Chinees gaat afhalen, dus heb ik ook geen foto.

Weet er iemand wat er precies op de Break geschreven staat en waarvoor dit moet dienen? Is dit een nieuwe reclamecampagne voor de spoorwegen ofzo?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy


Jurgen

Achzo, iets ivm literatuur dan waarschijnlijk.

Is dit de enige Break die zo'n opschrift heeft, of zijn er nog?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

adrievans

Dat soort teksten staan bij ons ook op de fietspaden,hoogst irritant om het goed te kunnen lezen,want de letters staan dwars op de rijrichting.

Peter

Hoe goed ik Hugo Claus als schrijver ook vind, om fragmenten van zijn teksten op een trein te zetten vind ik maar niks.
Zo'n reklame heeft hij ook helemaal niet nodig.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Zaterdag 11 augustus ben ik samen met mijn moeder Chinees gaan afhalen tegenover het station van Aarschot.
...

Ik dacht dat het vandaag maandag was ???? [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Zaterdag 11 augustus ben ik samen met mijn moeder Chinees gaan afhalen tegenover het station van Aarschot.
...

Ik dacht dat het vandaag maandag was ???? [:D]



Ja da komt ervan, hij is weer te lang in verlof geweest. [}:)]

Jurgen

Pff, amai. All?, 't was nog geen 12 uur dus ik was nog niet goed wakker. 'k Heb verlof of ik heb het niet h?. [:D]
Het was dus afgelopen zaterdag 9 augustus 2008 ergens rond 18u40. [;)]


@ Anarchy: volgende week maandag begin ik terug. Om 8 uur zit ik terug op school. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nmbs

Die opschriften waren ter gelegenheid van de poezie week in Watou, dicht tegen Poperinge.  Was denk ik ergens eind juni begin juli.  Heeft op het nieuws geweest ergens maar vraag me niet meer waar en wanneer [:o)]

Mvg Stephane

nmbs

Ze dachten eerst een oud klassiek stelletje te voorzien van: "Ooo tinkelende rinkelende winkelende rammelende schroothoopding" maar ze hebben uiteindelijk voor iets van H Claus gekozen [:D]

janjozef

persoonlijk vind ik zoiets al bijna zo erg als graffiti

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem