Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

lievelings trein

Gestart door thom h, 08 augustus 2008, 19:50:08 PM

Michel F

Ik vind de BR 103 de mooiste e-loc en de mooiste dieselloc is natuurlijk de "ludmilla" (BR 232)

dibbetje

De VT 11.5 vind ik gewoon de max.
tot op de trein

Mr-tsjoektsjoek

Hallo,

Mijn favorieten zijn in de eerste plaats de stomers, gevolgd door de diesels in TP III.

Dit weekend een stoomrit beleeft in St-Ghislain met de P8 van het TSP.

Ik heb er geen woorden voor, het was gewoon praaaachtig !!!

homer

mijn favoriet is de 4505 van ollaerts (blauw-geel)en dan de stomers 25...64..67..90..
en sinds kort ook mijne 27..o ja en zeker niet te vergeten de am 651 jocadis

n/a



ik vind dit een hele mooie diesel loc
ik heb hem ook in HO [:p][:p][:p][:p]

chef garde

Onze eigenste belgische typ 16 met een sleepje I10 rijtuigen (new look) of een ram M6'en, de P-treintjes Oostende - Schaarbeek dus.  Alleen het gerammel al van die lokjes, zalig ...

teessee

Ik kan Eric enkel bijtreden Diesels are the best,
mijn twee favoriete reeksen 55 en 54
Tom

ERVIN

Aangezien ik graag met modern materiaal rij op mijn baan mag deze zeker niet ontbreken...



maar deze ook niet, nog zo'n favoriet van mij..



Maar deze twee locs blijven toch mijn absolute lievelingen hoor...

De 55



en natuurlijk de oersterke 51....



C-rail

Geef mij toch maar de elektrische reeks 150 met de Mistral 69 - rijtuigen. De diesel 51 en stoom 26 vind ik ook top![:D]

C?dric

Ludwig

Een foto zegt soms meer dan woorden [;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janjozef

Voor mij Belgische stoomlocs op de eerste 100 plaatsen zoiets. Begin met de type 53, de zadeltanks 50 en 57 zijn ook niet mis de Nord-Belge loc later type 99 was ook een prachtig machien. en zo nog vele

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Bundesbahnfreak

Stoom 042 DB mooi lang machien dat na de oorlog een nieuwe ketel kreeg waardoor hij nog imposanter leek

Electrisch 103 en 194 DB de ene modern gestroomlijnd de andere een dik machien van voor de oorlog[8D]

Diesel 232 (V320)

Stellekes 601 (VT 11.5) en 403 (donald duck)

Van onze eigen NMBS: de 51 tijdloos machien


groeten

Rudy

swa

Voor mij de absolute topper, ook al hebben er bij ons slechts drie van rondgebold, maar op de K.Bay.Stb. e.a. wel in grote getale aanwezig, eigenlijk d? trekkers van alle toenmalige grote inters, zoals de ori?nt express e.a.: de "EB3649" ofte "S 3/6".
Prachtige machines!!



Michiel

Inderdaad een prachtig machien, en je probleem is gewoon een fout gespelde URL. http://i666.photobucket.com/albums/vv27/swa_photos/nmbsarnoldS36.jpg is de goede.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

swa

Bedankt Michiel, voor het zetje voor het plaatsen van de foto.
Heb bericht intussen aangepast.