Silhouette/Mininatur

Gestart door Peter, 03 augustus 2008, 14:01:57 PM

Peter

Goed nieuws voor degene die het uitstekende decormateriaal gebruiken van deze firma. Binnen een paar weken hebben ze een internetshop, waarop alles kan besteld worden, en thuis geleverd. Je kan al wel via email bij hun kopen, maar met zo'n webshop zal het eenvoudiger zijn.

http://www.mininatur.de/
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkkerckhofs

#1
Dat zou goed nieuws zijn en makkelijk inderdaad. Al begrijp ik niet goed wat er aan het gebeuren is. Veel van de Mininaturprodukten kocht ik vroeger via GPP. Nu vind je sinds een paar weken die produkten niet meer terug op hun site. Is het omdat Mininatur rechtstreeks gaat verkopen? Hopelijk is de beschikbaarheid dan wat beter, want dat liet bij GPP wel soms te wensen over. En aan de prijzen kan ik ook niet goed uit. Sommige produkten zijn bij Mininatur zelf goedkoper dan GPP, wat logisch lijkt. Maar andere lijken dan weer schandalig duurder. Tenzij dat ze hun artikelnummers behouden hebben, maar dat er nu grotere vellen inzitten.

Peter, heb jij al via mail besteld? En zo ja, ging het snel en moest je veel transportkosten betalen?

Dirk
citaat:
Geplaatst door Peter

Goed nieuws voor degene die het uitstekende decormateriaal gebruiken van deze firma. Binnen een paar weken hebben ze een internetshop, waarop alles kan besteld worden, en thuis geleverd. Je kan al wel via email bij hun kopen, maar met zo'n webshop zal het eenvoudiger zijn.

http://www.mininatur.de/


Peter

#2
Dirk, tot nu heb ik het steeds in Aachen gekocht. Was het niet in voorraad, dan bestelde Kurt (de eigenaar) het voor mij en stuurde een mailtje als het binnen was (gemiddeld een goede week)De volgende keer dat ik er was lag het dan klaar voor mij, want wij gaan toch eenmaal per maand naar Aachen (en even verder naar kennisen)
Het voordeel van het in de winkel te kopen is dat je ziet wat je koopt en een grasmat van 60x50 cm is wordt nogal gemakkelijk beschadigd (zelf opgerold) door de post.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#3
Heb gezien dat Tufken de produkten (de prijslijst althans) ook op zijn website heeft staan. Op mijn mailtje om te vragen of hij daadwerkelijk al materiaal heeft, heb ik al een paar dagen nog geen antwoord gekregen. (Mischien in verlof?[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter