Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MRDirect <> Koploper

Gestart door gardevil, 02 augustus 2008, 13:01:12 PM

gardevil

#60
ROBe,

wanneer je slechts met twee terumelders per blok werkt, wordt dan het tussenstuk ook gedetecteerd?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

RobE

#61
citaat:
Geplaatst door gardevil

ROBe,

wanneer je slechts met twee terumelders per blok werkt, wordt dan het tussenstuk ook gedetecteerd?


Nee, maar dat is bij Koploper ook niet noodzakelijk.

Groet,
Rob

gardevil

#62
citaat:
Geplaatst door buckfast_beekeeper

Hallo Frank,

Je rijdt 2-rail. Rode draad komt dan vast aan de rails.

De bruine draad van je ringleiding komt dan aan de gemeenschappelijke aansluiting van je stroomdetectie module. Per detectie gaat er dan een draad naar elke sectie. Hoeveel terugmeldingen heb je?


Ik heb op het eerste zicht een 35 bezetmeldingen nodig aan 3 per blok voor twee per blok zijn dat er dus 11 1/3(graptje)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

#63
Theo,

wanneer het zover is hoor je wel van me, maar dat zal dan voor na het verlof zijn. Begin mei trek ik op duikverlof naar Egypte en dan trek ik me van de trein nix meer aan ;)))))
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

#64
I'm back. Pfffftttt.

Vannacht, eigenlijk vanmorgen vroeg (06:30 uur) thuisgekomen ipv. om 00:30 uur, dankzij een wilde staking van de Belgische verkeersleiders.

Heb nog niet veel uitgevoerd vandaag, loop maar wat te lummelen en mijn post te bekijken en mijn foto's te sorteren.

Heb nog enkele dagen verlof over dus morgen of zo een skijken of ik alles nog ana het rijden kan krijgen ;))))
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

#65
Gisteren eindelijk weer eens wat kunnen doen. Heel de baan gekuist, met een kuiswagen van PIKO. Werkt goed dat ding.

De treinen rijden terug normaal. Ben nu begonnen met een oude lima loc van verlichting te voorzien.

Theo, een dezer spreek ik wel af voor die printjes. Heb het momenteel veel te druk.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

#66
We staan weer een stap verder in het digitaal verhaal. Inmiddels een S88LPT module gebouwd en aangesloten op de printeruitgang.

Wonder boven wonder, niets is ontploft en zowel de computer en de module hebben het overleefd. Binnenkort bij theo een paar S88 printjes ophalen en dan kunnen we alles secties aansluiten.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?