Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM "online"

Gestart door Michiel, 28 juli 2008, 14:28:56 PM

Michiel

Wat me nu opvalt: op de MSM "online" site kan men niet online nummers bestellen, of abonnementen aanvragen (wat ik eventueel overwoog, afhankelijk van de prijs, gezien ik nu in Walloni? woon en toch het vlaamse tijdschift wil lezen). Zie ik iets over het hoofd, of is het een overwogen beslissing om dit niet te doen?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

linksonder kan je een op een knopkje klikken op de site om een e-mail te zenden.vraag daar even naar wat informatie. ik heb dat zo gedaan,en ze hebben geantwooord dat je voor ?65 een abbonement kan nemen voor 1 jaar,en voor ?124 voor 2 jaar,verder nog wat links,en het rekeningnummer.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Bedankt Rian. Ik had die mini-link niet gezien. Ik zal het dan ook met een mailtje doen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Er zijn al een tijdje plannen om met de website m??r te doen.
De hoofdaktiviteit van ThinkMedia is echter het tijdschrift, dus het is begrijpelijk dat die internet-idee?n niet het hoogst op het verlanglijstje staan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Er zijn al een tijdje plannen om met de website m??r te doen.
De hoofdaktiviteit van ThinkMedia is echter het tijdschrift, dus het is begrijpelijk dat die internet-idee?n niet het hoogst op het verlanglijstje staan.


Mij lijkt een duidelijke vermelding naar mogelijkheden om zich te abonneren, of eventueel extra of losse nummers te bestellen, rechtstreeks in het voordeel te liggen van het blad zelf. Maar ik begrijp ook de directe afweging: "hoeveel kost het om onze site aan te passen, en hoeveel extra inkomsten gaat ons dat opleveren..."
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

We hebben er het al meermaals over gehad. Binnen het bedrijf staat de site van Modelspoormagazine dan nog helemaal onderaan het prioriteitslijstje. [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Intens

Ik ben zelf bezig met een beginnerscursus webpage design.

ja ja naast de modelbouw hobby.

Nou vind ik het best leuk om te doen, als het nodig is wil ik best gratis en voor niks een helpende hand toesteken.

Let wel pas na de minibaantjes wedstrijd anders komt de baan niet op tijd klaar[;)][;)].

Groeten,
Ilja
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

loebaske

Dat is nu eens een prachtig voorstel van Ilja [^]
dus wie weet ligt bij Metamedia meteen de online site bovenaan het lijstje [;)][;)]

Michiel

Het is me gelukt! Vanaf vandaag ben ik ook een gelukkige MSM-geabonneerde. Ik hou met spanning de brievenbus in 't oog... [8)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

citaat:
Geplaatst door Saraan

Het is me gelukt! Vanaf vandaag ben ik ook een gelukkige MSM-geabonneerde. Ik hou met spanning de brievenbus in 't oog... [8)]

Gefeliciteerd ! [:D]
Voor die brievenbus moet je nog enkele weken geduld hebben. Het volgende nummer is trouwens het wachten opnieuw meer dan waard. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

... W E K E N ? ? ? [:0][:0][:0]  oh, nee dat hou ik niet vol! Al ie er morgen niet is, ga ik nu naar de brievenbus, en trek 'm er zelf door. Wacht maar! [:o)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

tot 15 augustus dus 2 weken

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modelbaanHO

Hopelijk komt die dan nog voor 15/8, want zondag 17/8 zijn we voor 2 weken met vakantie.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

doomslu

Als alles verloopt zoals het hoort zal hij op 14 augustus bij de abonnees zijn en op 15 augustus in de winkels. Dat is wel een feestdag, dus ... er voor of er na ??? Ik weet het echt niet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Dus net voor m'n verlof. 't Kan niet beter zijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.