welk merk is het best en het goedkoopst

Gestart door giovdk, 28 juli 2008, 13:59:21 PM

Johnnytrein

#15
Gerolf, welk talen pakket moet ik instaleren op mijn pc om de vraagsteller te verstaan. [?]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

#16
Geduld v3.0 en GoeieWil v4.1, Johnny
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

giovdk

#17
ik ha in stukken werken 4 sezoenen zomer herfst winter lente



conducteur . als je wil mag je me vis grief over koopen
intresse ?


mvg giovanni

giovdk

#18
modules (kleine baandelen die aaneen te puzzelen zijn)

van 2 meeter
goe maak je ze
goe doe je die bedraading ??

mvg giovanni

Michiel

#19
Er is een verschil tussen een "module" en een "segment".

Een module volgt een bepaalde standaard. Je kan er verschillende terugvinden als je zoekt naar modulebanen. Binnen clubs houdt men dikwijls een bepaalde standaard aan om de uitwisslebaarheid en de aansluitbaarheid te garanderen.

Een segment is vrij in formaat en norm. Het is een "stukje" baan, dat deel kan uitmaken van een groter geheel. Hoe de aansluiting onderling geschiedt, staat volledig vrij, en kan zelf bepaald worden. Je kan je best laten inspireren door al ontwikkelde normen, om niet het wiel opnieuw te moeten uitvinden.

Ik vermoed dat je interesse gaat naar een segmentenbaan, niet?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

giovdk

#20
inderdaat en sigmentenbaan

dank u

maar goe maak je da met dike panelaten en en plank er op ?
of schraagen met en plank er op ?
dan je spoor dan de huisjes ligtjes baantjes en gras

hoe sluit ik mijn c rail dan aan met rood en zwarte kabels van het en spoor naar het anderspoor ?

mvg giovanni

Michiel

#21
Giovanni, ik kan je enkel adviseren: lees, lees en lees. Schuim modelbaan websites af, en lees hun bouwverslag. Schaf literatuur aan die aansluit bij de vragen die je hebt. Maar het snelst is om je aan te sluiten bij een club, en daar "life" te zien hoe het allemaal gedaan wordt. Ik raad je aan om nu, vandaag!, uit te pluizen welke club er in de buurt is, en contact op te nemen. Neem een afspraak. Doe het nu! Je zal er geen spijt van hebben...[;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

giovdk

#22
oke
bedankt saraan

mgv gio

janjozef

#23
Nog een goede raad, telkens je een "G" wilt schrijven in je teksten verander het dan in een "H", je zult uiteindelijk veel minder fouten schrijven en de Gerolf kan zijn vertaalprogramma's deleten
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

#24
citaat:
Geplaatst door janjozef

de Gerolf kan zijn vertaalprogramma's deleten



Dan gaat het forum sneller gaan als die weg zijn? [:p]

Gerolf

#25
citaat:
Geplaatst door janjozef

...en de Gerolf kan zijn vertaalprogramma's deleten

en de Herolf kan zijn vertaalprohramma's deleten ... zo iets??
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stefan Appelmans

#26
Helegans of geele Hans?
Ik ben al weg!![8D]
stefan.