Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Fotospel Breaks

Gestart door Jurgen, 17 juli 2008, 13:19:44 PM

Jurgen

Is het geen leuk idee om nog eens een fotospelletje te spelen. Net zoals bij het fotospel met de modellen gaan we nu gewoon het grote voorbeeld gebruiken.
Ik stel voor om alle Breaks eens na elkaar hier op het forum te plaatsen. Let wel: het mogen alleen eigen genomen foto's zijn, dus niet van het internet geplukt. Je zet plaats en datum bij de foto die je plaatst.

Hoe de foto's genomen zijn maakt niet uit, met GSM, digitale minicamera of met professioneel gerief. Zolang het maar op een veilige manier gebeurt.
Ik zou het voorbeeld willen geven, maar ik heb geen foto van de 301, Wel van de 304. Heb 'm trouwens ook nog niet zien langskomen hier in mijn buurt.

All? hop, wie begint?

EDIT: Gedeelte over graffiti verwijderd. Een propere Break mag dus.
303 is veranderd naar 304. De foto die ik nam is van de 304 op kop met de 303 erachter. En die staat er dus niet op. :(!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

trainfreak

#1
Is een tag ook goed? Of moet het echt graffiti zijn (dus tekeningen enzo)?
Spoorse groeten
Dimitri

Peter

#2
Het zou eerder een bijkomende moeilijkheid zijn (schier onmogelijk) van ze ZONDER grafitti te laten zien.[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

#3
citaat:
Geplaatst door trainfreak

Is een tag ook goed? Of moet het echt graffiti zijn (dus tekeningen enzo)?



Als er maar iets op staat. Een streepje is ook goed. [;)]
't Is tenslotte ook met hetzelfde product gedaan h?. Maar zorg dan wel dat het zichtbaar is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#4
Is er dan geen enkele break meer die "proper" rondrijdt ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

#5
Ik zal dus NIET mee doen. Graffiti's of tag's exalteren is niet de bedoeling van een spoorweg fanaat. Dit geeft maar alleen die gasten zin om verder te doen. Want dat is de bedoeling van graffiti's en tag's : hoe meer ze gezien worden, hoe beter. NEE, dus.

trainfreak

#6
citaat:
Geplaatst door doomslu

Is er dan geen enkele break meer die "proper" rondrijdt ?



In Wetteren zie ik de laatste tijd regelmatig 'propere' breaks rondrijden.
Maar je ziet ze natuurlijk altijd maar langs 1 kant he..
Spoorse groeten
Dimitri

Dieter

#7
Ik meen in de krant, ergens vorige week, gelezen te hebben dat de NMBS proeven aan het doen is op treinstellen met een anti grafitti laag...
Ik denk dat dit in HLN van vrijdag 11/07 was.
Hopelijk heeft deze proef succes!

MVG Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

doomslu

#8
En ondertussen heeft er niemand een foto van de 301...
Ik geloof ook niet dat Breaks geliefde fotomodellen zijn. Of vergis ik me ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

#9
citaat:
Geplaatst door dgrr57

Graffiti's of tag's exalteren is niet de bedoeling van een spoorweg fanaat.


Dit is ook niet mijn bedoeling.
Misschien kunnen we dan Peter zijn idee nemen en proberen om propere Breaks te fotograferen en die hier 1 voor 1 online te plaatsen.
Als men dat liever heeft, dan wil ik gerust mijn eerste bericht aanpassen. Laat het maar weten, voorlopig staat er toch nog niets online.

@ Luc: Als de Breaks niet zo geliefd zijn om ze te fotograferen is dit misschien een stap in de goede richting om ze wel geliefd te maken. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#10
Hoe zou het toch komen dat "Break302" foto's heeft van de Breaks ??? [:D]

Jurgen, laat ons dan gewoon foto's met of zonder tags nemen. Je hoeft je eerste bericht niet te wijzigen, wat mij betreft.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

#11
Hmm, vreemd. Dat had ik nu in de verste verte niet zien aankomen. [:D]

All?, de start is gemaakt. Wie doet de volgende? Ik moet er nog eentje wachten. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#12
Als mijn ogen mij niet bedriegen zie ik de 301 en 302 op de foto's van Break302. Dus Jurgen.... hop met die 303 ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Break302

#13
Fotos terug verwijderd , ik had niet gezien dat er grafitie MOEST opstaan[V] Daar doe ik niet aan mee, het is al moeilijk genoeg om er een tevinden zonder iets op ![}:)]

Jos

doomslu

#14
citaat:
Geplaatst door Break302

Fotos terug verwijderd , ik had niet gezien dat er grafitie MOEST opstaan[V] Daar doe ik niet aan mee, het is al moeilijk genoeg om er een tevinden zonder iets op ![}:)]

Jos

Jos, we zijn van gedacht veranderd. Geen graffiti !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *