Todtmoos

Gestart door stoomloc, 17 juli 2008, 13:03:38 PM

Steam.N

Ik zou de stenen muur en het dak ook wat donkerder afwerken, met wat washes ...
Mooie constructie wel !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

stoomloc

Citaat van: OlivierV op 03 februari 2015, 14:53:21 PM
Ziet er niet slecht uit Wim!

Kan er trouwens al rondgereden worden?

Groeten van 100m verder.
Hey Olivier,

Er kon rondgereden worden maar aangezien ik bezig ben met 2 kleine stenen boogbruggen te plaatsen kan ik nu niet meer rondrijden.  :(

Citaat van: mahtoska1 op 03 februari 2015, 15:19:01 PM
Hey Wim, persoonlijk vind ik de kleuren nogal licht. Dit kan natuurlijk aan de foto liggen.

Citaat van: Steam.N op 03 februari 2015, 15:42:26 PM
Ik zou de stenen muur en het dak ook wat donkerder afwerken, met wat washes ...
Mooie constructie wel !
Pieter en Jean,

De muur kan inderdaad wel nog iets gebruiken. Welke wash zouden jullie gebruiken voor deze muur ?
Jean,

Bedoel je het dak van het huis, metalen dak en daken van de schuurtjes ? welke wash ?

Groeten Wim

Valentijn

hi Wim,

Voor de muur zou een donker bruine wash gebruiken van Vallejo of wat bruine/zwarte olie verf goed aangelengd met white spirit.
Niet te veel in een keer gebruiken.  Beter vele dunne laagjes aanbrengen dan een dikke.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

stoomloc

Bedankt Valentijn. Dat komt in orde in het krokusverlof ;)

Groeten Wim

stoomloc


mahtoska1

De schouw is zeer goed gelukt. Nog een beetje roest kleurtjes en dat wordt een mooie blikvanger. Ik kijk uit naar het vervolg.

Valentijn

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

stoomloc

Bedankt Valentijn en Pieter. De roestkleurtjes en roetafzetting volgen in een later stadium.

Groeten Wim