25.5 van Marklin

Gestart door wisselstromer, 12 juli 2008, 16:39:20 PM

wisselstromer

op de site van marklinis bij de nieuwigheden de foto van de
originele 25er vervangen door een HO model

http://medienpdb.maerklin.de/product_files/1/img/grossansicht/37238.jpg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

prulleman

Bij mij marcheert het niet. Welke aandrijving zou erin steken? Als het de klassieke is moet er nog eens 100 bijtellen om die te vervangen. Als het een sinussoftdrive is moet je hem zeker vervangen, want die kan alleen digitaal rijden.[B)]

PeterC

De link werkt enkel in een nieuw venster (zowel bij IE als bij Firefox).
Groetjes, Peter


Anarchy

citaat:
Geplaatst door PeterC

De link werkt enkel in een nieuw venster (zowel bij IE als bij Firefox).



Bij mij niet [V] Zowel IE als FF geprobeerd. Kan je de foto linken mss? Of mag dat niet? (bedoel direct op forum)

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door PeterC

De link werkt enkel in een nieuw venster (zowel bij IE als bij Firefox).



Bij mij niet [V] Zowel IE als FF geprobeerd. Kan je de foto linken mss? Of mag dat niet? (bedoel direct op forum)



En ZO

PeterC

ZO werkt het zonder problemen (bij mij toch).
Groetjes, Peter


Anarchy

Ja, hier ook, dank u wel.

harzfreak

Volgens mij is die lok niet goed, die gele lijn vanonder die loopt niet helemaal door op schaal 1:1.
Groetjes Maarten

the_gold

citaat:
Geplaatst door harzfreak

Volgens mij is die lok niet goed, die gele lijn vanonder die loopt niet helemaal door op schaal 1:1.



Klopt helemaal!
Meschien iets van vroeger?

treinliefde

Of toch weer geen fout van ...

Basaffretons

citaat:
Geplaatst door harzfreak

Volgens mij is die lok niet goed, die gele lijn vanonder die loopt niet helemaal door op schaal 1:1.



Dit is de eerste schildering van de 25.5 reeks. Pas vanaf 1986 werd de gele lijn onderbroken. Marklin brengt dus de originele versie uit, Trix heeft de recentste versie op het programma staan.

Maar volgens mij is de gele lijn wel te dik uitgevoerd. Deze komt op foto's van het grote voorbeeld niet zo hoog op de roosters.

Kristoffer

rixke rail

citaat:
Geplaatst door harzfreak
Volgens mij is die lok niet goed, die gele lijn vanonder die loopt niet helemaal door op schaal 1:1.


citaat:
Geplaatst door the_gold
Klopt helemaal!
Meschien iets van vroeger?



In de jaren '80 liep die nog wel door hoor jongens !
Dus JUIST voor ep IV ?
Edit : geklopt door nieuwkomer Kristoffer op de eindmeet ! [:0]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Sicco

citaat:
Geplaatst door Basaffretons

citaat:
Geplaatst door harzfreak

Volgens mij is die lok niet goed, die gele lijn vanonder die loopt niet helemaal door op schaal 1:1.



Dit is de eerste schildering van de 25.5 reeks. Pas vanaf 1986 werd de gele lijn onderbroken.


Nou, dat was wel eerder. Al begin jaren tachtig verdween de doorgetrokken band geleidelijk... voor zover ik weet was de 2557 in 1984 de laatste.


Sicco

dgrr57

De breedte van de gele lijn klopt (er zijn wel verschillen geweest in breedte tussen loks [;)]).

De doorlopende gele lijn is niet de eerste schildering, maar wel de tweede. In het begin hadden de loks gewoon GEEN gele lijn [;)].

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

De breedte van de gele lijn klopt (er zijn wel verschillen geweest in breedte tussen loks [;)]).

De doorlopende gele lijn is niet de eerste schildering, maar wel de tweede. In het begin hadden de loks gewoon GEEN gele lijn [;)].



Zo leren we hier nog steeds alle dagen bij. [:)]

Op een ander forum zag ik dat sommige mensen zelfs niet eens wisten dat M?rklin en Trix met een verschillende livrei kwamen.
En sommigen weten blijkbaar nog steeds niet dat ze er komen. [xx(]

Afin, ik heb mijn M?rklin model met een Trix kap besteld. Die van mij gaat dus goederen trekken.
Welke goederenwagens worden door deze locs eigenlijk getrokken? Ik heb eens zitten zoeken naar afbeeldingen op Google, maar als je zo'n dingen zoekt, dan vind je dat natuurlijk nooit. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.