Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

CFL

Gestart door Peter, 07 juli 2008, 21:23:51 PM

Kedeng Kedeng

Echt prachtige machine.

Is deze ook verkrijgbaar in wisselstroom?

Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Die TB's in Luxemburg moeten niet werken zeker? [}:)] Op die laatste foto lijkt het alsof hij/zij al rijdend de krant leest. [:D]

Aan de sluitlichten te zien is dit de achterste stuurpost. Blijkbaar zit de begeleider/ster rustig de krant te lezen.



Aja blijkbaar [}:)]

13'erke, alles behalve de krant lezen [:)]

13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Die TB's in Luxemburg moeten niet werken zeker? [}:)] Op die laatste foto lijkt het alsof hij/zij al rijdend de krant leest. [:D]

Aan de sluitlichten te zien is dit de achterste stuurpost. Blijkbaar zit de begeleider/ster rustig de krant te lezen.



Aja blijkbaar [}:)]

13'erke, alles behalve de krant lezen [:)]


Ook geen trainsimulator spelen?[:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Echt prachtige machine.

Is deze ook verkrijgbaar in wisselstroom?

Zeker ben ik het niet, maar ik vind nergens een spoor van een 3-rail versie. Dus ik denk van niet. Alleen een handelaar kan hier zekerheid brengen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

@ Roy,

Ik vindt hier geen AC versie in onze prijslijsten, dus ik denk het niet.

Maar ik zal het nog eens vragen bij hen zelf.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


thalysken

Tufken heeft er blijkbaar al meteen werk van gemaakt om hem te koop te stellen > http://www.modeltrein-paradise.be/042fb39ae6114c083/042fb39ae61176489.php

@ kedengkedeng,

Volgens mij moet je voor dc toch nog een decoder kopen. Dus koop je een multiprotocol. Een sleper er onder. En nog wat kleine veranderingen brengen en klaar is kees toch? Tenzij het model anders is dan ik dacht.

Trouwens een mooi projectje om bij te leren h?.

Peter

Dat treinstel van Jouef is nu ook verkrijgbaar in de kleuren van de SNCF. Mooi, mooi[:D][:D][:D] Helaas niet voor mijn baan geschikt.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Dat treinstel van Jouef is nu ook verkrijgbaar in de kleuren van de SNCF. Mooi, mooi[:D][:D][:D] Helaas niet voor mijn baan geschikt.

Voor mijn baan ook niet. [;)]
Dat model van de SNCF was er al eerder, maar misschien niet in Belgi? ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Staat afgebeeld in de laatste Miba als "nieuw in de winkels"
Het zou ook een nieuwe kleurstelling kunnen zijn natuurlijk.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Ik moet mezelf verbeteren. Die SNCF- TER versie van dat stelletje heeft WEL in het Zwarte woud gereden. Dit was slechts een speciale rit, zoals je kan zien op een van de onderstaande foto's, allen genomen in het station van Freiburg, waar op de richtingaanwijzer op het perron vermeld wordt:
Sonderfahrt, met bestemming Seebrugg, dus heel de H?llentalbahn en de Dreiseenbahn (tot het eindpunt) worden blijkbaar gereden.
Nu is het natuurlijk niet zo ver van Freiburg naar Strassbourg of Colmar.(nee, niet het restaurant!![:D][:D][:D])





Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

In Duitsland wordt de Duitse versie onder de naam Rivarrossi verkocht. Zelfde prijs, enkel andere doos. Raar
Met vriendelijke groeten
Peter