Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ik geef het op

Gestart door ecosgebruiker, 29 juni 2008, 22:47:03 PM

ecosgebruiker

Zoals de afgelopen weken, maanden al enkele gevestigde forum leden hebben afgehaakt ben ik nu degene die het ook afstapt op het MSM forum.
Er is weeral een draadje uit de hand aan het lopen en weer wordt er niet ingegrepen door admins of moderators.
Als die het gebeuren op andere fora's zouden lezen zouden ze hier toch ook wat eerder moeten ingrijpen.

Dus het gaat jullie goed hier en misschien tot op een ander forum.

INFO

Beste Karel Govaert,

U bent hier uit eigen vrije wil gekomen, en U mag hier natuurlijk ook weer uit eigen vrije wil het forum verlaten, niemand die U tot iets verplicht. U bent het eens of oneens met iets, maar het bestuur van dit forum heeft ten allertijden het laatste woord.

Het gaat U verder goed in uw verdere modelspoor hobby.

Mvg
Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

doomslu

citaat:
Geplaatst door ecosgebruiker

Zoals de afgelopen weken, maanden al enkele gevestigde forum leden hebben afgehaakt ben ik nu degene die het ook afstapt op het MSM forum.
Er is weeral een draadje uit de hand aan het lopen en weer wordt er niet ingegrepen door admins of moderators.
Als die het gebeuren op andere fora's zouden lezen zouden ze hier toch ook wat eerder moeten ingrijpen.

Dus het gaat jullie goed hier en misschien tot op een ander forum.


Volgens mijn bescheiden mening is dit hier een forum waar vooral volwassenen op vertoeven (alhoewel...[:I]). Dus vind ik niet dat de admins te vlug moeten optreden. Ik heb trouwens wel gereageerd en mijn mening geschreven. In een peutertuin zou ik inderdaad al eentje in de hoek hebben gezet. Hier hoeft het niet want hij is het vanzelf afgetrapt.

Kortom, ik blijf dus van mening dat een strengere aanpak niet hoeft.
En wees gerust Karel, achter de schermen vertrekt er soms wel een mailtje. Diplomatie heet dat. [;)]

Ik hoop wel dat je nog op jouw beslissing terugkomt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

Valt allemaal best mee,aan dat schoolmeesterachtige gedoe(wat ik op duitse maar ook op nederlandes fora tegen kom)is echt geen behoefte
En ja dan wordt er wel eens wat slap gezeikt,maar is dat nu zo erg.
Kijk met het woord slap gezeikt was ik in nederland al gewist en met van alles bedreigd.
Nee laat het maar zo,niet te veel op de man spelen,geen beledigingen,dan gaat het echt wel.
wim

br212

Jammer dat u gaat, helemaal om de aangegeven reden. [:(] Het ga u goed, nog veel spoorplezier gewenst.

loebaske

Karel, ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar als ik op dergelijke opmerkingen tegen de borst ben gestooten dan was dat al het geval in men schooltijd( 35j geleden)want was ook niet met alles akkoord..
ondertussen geleerd van te luisteren en te kijken...stelen met men ogen...en zwijgen als het me niet aanstaat, en ondertussen proberen de gulden middenweg te nemen en beter resulstaat te leveren dan de krititie[:)]
Hopelijk breng ik jou op andere gedachten...
En kom eens naar een forummeeting, je gaat dan ontdekken hoeveel vrienden je heb en die je steunen en meeleven, want tenslotte is dit maar een forum en ??n ieder spuw zijn gal uit zonder het te beseffen[:)]

conducteur

[:(][:(][:(][:(]blij nog even,misschien wordt het weer beter !
mischien toevallig,maar ik heb nog niet veel van die onderwerpen gehad
waar het misliep,moet echt toeval zijn.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

janjozef

Het wordt tijd dat iedereen die hier weg wilt stopt met te schrijven dat ze weg gaan en gewoon weg gaat. Wil je weg gedraag je volwassen en ga weg, en anders slik je even en schijf/lees je voort. Van al die bedreigingen van 'ik ga weg' wordt je snel zo moe, stop met die 'ik ga weg' bedreigingen A.U.B.

Jan
P.S. dit is niet tegen iemand specifiek gezegd maar eerder algemeen.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Decapod

Jan, gewoon weg gaan en niets zeggen is iets wat velen voor Karel al hebben gedaan. Kijk even in de ledenlijsten en je ziet het meteen. 't Is natuurlijk niet leuk om zoiets te horen, want dat wil soms wel eens zeggen dat er hier niet altijd alles in de haak is ... .

Iemand die schrijft "Ik ben weg", twijfelt misschien nog. Is het dan niet beter hem over te halen en te hopen dat hij schrijft "Ik kom terug"? Dat zou meer over het forum zeggen dan gewoon stilzwijgend verdwijnen.
't Is zoals loebaske zegt: er zijn hier echt wel veel goede kameraden en mensen die het goed menen (ook al spuwen ze eens wat te graag hun gal) ...
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

janjozef

Dat laatste zult ge mij niet horen loochenen, en ook ik vind het spijtig van sommige mensen die hier al verdwenen zijn, zoals ik het spijtig vind van sommige mensen in de club of collega's op het werk die vertrokken zijn en ga zo maar door, maar het is juist dat anderen moeten smeken om te blijven dat wringt bij mij.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Jan,
ik ben zelf teruggekomen na veel mails die me steunden en vroegen terug te komen op mijn beslissing. Niemand heeft me gesmeekt, maar ik heb me door een aantal mensen,niet in het minst door een aantal die ik persoonlijk ken,  met goede argumenten, laten overhalen om terug te komen.En ik heb er geen spijt van terug te zijn.
Als ik nog kwade mails moest krijgen, delete ik ze gewoon, ZONDER, me er nog over kwaad te maken.[:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

vandomm

Laten we een ding voorop stellen . Als er wrijvingen zijn dan ligt het niet aan het forum of MSM maar enkel en alleen aan de leden .

Hoewel ik zelf kritiek goed kan verdragen denk ik toch wel eens ,
" kan dit niet anders gezegd of geformuleerd worden " . M.i. wordt er nogal eens met de botte bijl gewerkt i.p.v het floret .
Cees .

janjozef

citaat:
Als ik nog kwade mails moest krijgen, delete ik ze gewoon, ZONDER, me er nog over kwaad te maken.

citaat:
Hoewel ik zelf kritiek goed kan verdragen denk ik toch wel eens ,
" kan dit niet anders gezegd of geformuleerd worden " . M.i. wordt er nogal eens met de botte bijl gewerkt i.p.v het floret


dat is juist wat ik wil zeggen, werkt het eens op je zenuwen, ga erover, er zal er altijd wel een zijn die juist dat zegt wat jij juist niet wou horen, vergeet het dan gewoon. En is er toch iemand die er echt over gaat dan moet niet jij maar hij inbinden, krijg je mails van iemand die niet kunnen: nagel die man dan gewoon op het forum aan het kruis, zet zijn mail integraal op forum, dan kan iedereen daar zijn oordeel over vellen maar ga in godsnaam niet lopen.

Jan

P.S. ik heb het mijne hier nu wel gezegd


Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

ik had ook zoiets van "zal 't gaan ja?[}:)][}:)],toen ...?? negatieve kritiek op mij afvuurde,maar ik ben gewoon voortgegaan,en zand erover
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

dit heeft decapod trouwens gezecht tijdens dat berichtje

Ik ben hier nu nog maar twee maanden op dit forum, maar 't is zo ongeveer de tiende discussie die ontaardt in harde woorden. Mannen, waarom is dat nodig? Waarom zo hard voor mekaar? Je zit hier toch in een ideale situatie:
- mensen leren kennen met veel ervaring, ieder zijn specialiteit.
- een praatbaak voor niks, noppes, nul centen.
- jonge mensen die het enthousiasme erin houden.
- duidelijke profielen, met naam, toenaam en leeftijd zodat je weet wat je van elk lid mag/kan verwachten ... .

Ik weet het niet hoor, maar ik heb het nog niet dikwijls gezien zoiets.

Ik ben ervan overtuigd dat niemand hier met slechte bedoelingen reageert, maar misschien helpt het om even je formuleerwijze aan te passen. Op een forum staat alles zwart op wit, terwijl als je gewoon spreekt met iemand kan je gezichtsuitdrukking veel nuanceren. Hou dat misschien even in gedachten, zwak je statement wat af, gebruik smileys (daar dienen ze voor), kijk even tegen wie je het hebt (een jonge gast als conducteur heeft aan twee ouders al genoeg, denk ik ), ga mensen niet op hun woorden pakken, ... . Enfin, toch niet moeilijk h?, dat probeer je thuis en op het werk toch ook te vermijden, niet?

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum