Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

M4 new look

Gestart door 2HLE27FMS, 29 juni 2008, 14:32:19 PM

2HLE27FMS

Goedendag aan iedereen,ik lanceer een idee door dit modelspoorforum en trainminiature forum om een peiling mede te delen om die voor een nieuwe output van M4 new look belangstelling zou hebben.Ik geloof dat HORNBY is of OS KAR dat zijn bestaande reeks zou kunnen aanvullen zou hebben een mooie zaak die op de markt van spoorweg mod?lisme moet verwezenlijkt worden.Persoonlijk wil ik 2 konvooien verwezenlijken,hij zou me dus 8 wagons van tweede klasse en 2 wagons van eerste klasse nodig zijn.Misschien dat iedereen samen men ze zal kunnen overtuigen om dit M4 opnieuw weg te gaan.En u, welk aantal M4 zou u kopen?(eerste en tweede classe),samen de dingen proberen te laten verplaatsen.
Jean-Luc






Peter

Hallo Jean-Luc,
Ikzelf zou opteren voor de Lima M4 rijtuigen, enkel en alleen voor het feit dat ze getinte ruiten hebben. Ze zijn ook even mooi als de Oskar rijtuigen die heldere ruiten hebben.
He spijtige van Lima (Hornby) is het feit dat ze geen stuurstands-rijtuig hebben, en dat het stuurstands-rijtuig van Oskar er toch niet 100% bij past (ruiten en licht kleurverschil)
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Misschien Jean-Luc even bijspringen.
Wat Jean-Luc wil is even polsen hoeveel liefhebbers er zijn die M4-rijtuigen in NewLook-kleedje zouden willen aanschaffen in de veronderstelling dat Hornby (Lima) of Os-Kar ze zouden heruitbrengen. Als er genoeg belangstelling is zou het de bedoeling zijn dat hij contact met deze firma's opneemt.

Allez, ik zal alvast ook antwoorden op de vraag van Jean-Luc :
zelf heb ik enkel de bordeauversie, dus enkele (3 of 4) rijtuigen 2e klasse en een eerste klasse zou ik wel willen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Een nieuwe oplage van M4's zouden zeker welkom zijn en niet alleen in de new look livrei,ook de bordeau versie met -en zonder sigarenbandjes zouden zeker scoren.
W?l aub standaard gemonteerd :wielen code 75 ?n kortkoppelingsmechanisme .
Niet dat ik meteen zou gaan kopen (ik heb meer dan genoeg M4's).Ik kom alleen nog een bordeau stuurstand te kort.

Gerrit

Peter

Inderdaad, een nieuwe oplage is meer dan welkom.
Voor mijn verzameling zou ik nog 4 + 1 stuurstandsrijtuig kunnen gebruiken, zowel in new look als bordeaux
Met vriendelijke groeten
Peter

Anarchy

6 HV + 1 HVR zowel in New Look als Bordeaux.

eddy

Voor mij,een eerste klas en zeven tweede klas rijtuigen in New Look.  

Mvgr Eddy

Fretbol

Daar zit ik ook op te wachten:

4 rijtuigen 2e klasse + een 1e klasse stuurrijtuig met pakwagen in new look.

Fretbol [;)]

janjozef

een stuurstand rijtuig in bordeaux, meer heb ik niet nodig
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

En ik 6 rijtuigen in de bordeaux kleuren inclusief een stuurstand.
En 6 in de New Look livrei met eveneens een stuurstand.
De klasse maakt niet zoveel uit (1ste of 2de).

Jurgen

Ik heb er nog maar 1 van Os.Kar. Voor mij mogen ze dus allemaal opnieuw komen. Maar niet te snel en 1 voor 1 ipv allemaal tegelijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Peter

Hallo Jean-Luc,
Ikzelf zou opteren voor de Lima M4 rijtuigen, enkel en alleen voor het feit dat ze getinte ruiten hebben. Ze zijn ook even mooi als de Oskar rijtuigen die heldere ruiten hebben.He spijtige van Lima (Hornby) is het feit dat ze geen stuurstands-rijtuig hebben, en dat het stuurstands-rijtuig van Oskar er toch niet 100% bij past (ruiten en licht kleurverschil)



Tamiya heeft een produkt (x-19 "smoke") waar je heldere /doorzichtige ruiten mee kan verdonkeren.Gewoon de ruiten ermee overschilderen en laten drogen.
edit :aan de binnenkant van het rijtuig overschilderen!
Gerrit

prulleman

Voor mij direct 6 bordeaux+bagegewagen. Eventueel nog 5+stuurpost. Van de het laatste tijdperk blijf ik af. [:D] Je kan niet alles doen[:I]

MARKLINRIJDER

Van mij mag zowel de M4 new look als de M4 Bordeaux, maar dan zal ik eerst mijn boompje nog wat moeten mesten.[;)] En dan natuurlijk een hele stam met stuurstand erbij.

Groetjes,

David

Tom

Moesten de M4's terug op de markt komen zou ik wel 4 M4 B's en een M4 ADx in New Look kunnen gebruiken.
Ik hoop alvast dat je de bevoegde mensen kunt overtuigen.
Tom