Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

m'n eerste post...

Gestart door joble, 24 juni 2008, 21:30:21 PM

joble

Hallo iedereen,

Ik ben Johan, 28 jaar oud en ik woon in Wijnegem (bij Antwerpen). Van opleiding ben ing. elektronica. Tegenwoordig ben ik beroepsmatig vooral bezig met het elektronisch ontwerp van geschakelde voedingen.

Na enkele jaartjes passief bezig met modeltreinen, ben ik er, op wat experimenten na, nog niet aan toe gekomen aan een eigen baan te bouwen. Hier zou ik graag binnenkort mee starten.

De plannen zijn om een baan te bouwen op zolder in schaal H0 en tijdperk III. Hoofdthema is een stationnetje langs een zijbaantje met een kleine, oude onderhoudsplaats voor stoomlocs. Verder zal er nog een stukje van een dorpje te zien zijn, met een eenvoudig tramlijntje.

Ik volg dit forum al lange tijd, en er zijn enkele draadjes waaraan ik graag zou willen deelnemen en dit ga ik nu direct doen...

Ludwig

Welkom Johan,
Veel plezier met de hobby [;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

tonycabus

Ik heb je al ontmoet, geloof ik???
Welkom!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jan77

Welkom en veel modelbouw plezier
Gr Jan

joble

Hallo Tony,

Klopt, we hebben elkaar ongeveer een maand geleden gesproken in MTE oa. over het ombouwen van Peco streamline naar 3-rail.

Groeten,
Johan.

janjozef

nog ene van de goeie kant van vlaanderen [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Welkom, Johan!
Elektronica en modelbouw TPII, ?n dicht bij Mortsel [8D] ... dat kan nog interessant worden...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stefan Appelmans

Welkom Johan, en veel geluk met uw toekomstige baan.
stefan.

Peter

Welkom Johan
Hopelijk vind je hier wat je zoekt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Decapod

Nog een tpIII'er. Fijn, want die komen we altijd tekort [8D]! Welkom!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.