Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

website is klaar!

Gestart door conducteur, 16 juni 2008, 16:33:47 PM

eyeris

#60
ik heb awardspace een tijd gebruikt. Was toen gratis en zonder te veel reclame,... opslagruimte was meer als 100MB geloof ik.
Is al wel even geleden want nu heb ik gewoon space van mijn provider.

conducteur

#61
http://users.fulladsl.be/spb20175/index.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk is het zover...
Edit: Nu werkt het opeens niet meer...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

#62
citaat:
Geplaatst door conducteur

http://users.fulladsl.be/spb20175/index.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk is het zover...
Edit: Nu werkt het opeens niet meer...



Je moet je link plaatsen zonder die "www."
Spoorse groeten
Dimitri

conducteur

#63
Er moet nog heel veel gedaan worden aan de site. Geen enkele link werkt[?]. Het is niet de meest actuele website die online staat. Ik ben al blij dat ik er in geslaagd ben die website naar internet te kopi?ren
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jean

#64
citaat:
Geplaatst door eyeris

ik heb awardspace een tijd gebruikt. Was toen gratis en zonder te veel reclame,... opslagruimte was meer als 100MB geloof ik.
Is al wel even geleden want nu heb ik gewoon space van mijn provider.




Thanx,voor de tip.
De huidige zit reeds bijna aan de limiet.

Groeten,
Jean

conducteur

#65
citaat:
Geplaatst door buckfast_beekeeper

Rian,

Wat is er fout met je links? Je hebt alle links absoluut gemaakt. Je hebt dan overal spb20175 vergeten na fulladsl.be.

Je kan veel beter je links relatief maken. Bij het migreren naar de server blijft alles werken zoals op je eigen pc. ./pagina.html voor al wat in dezelfde map staat. ../ gebruiken indien je naar een andere map wil.

vastgeplakt en losgemaakt.html is een benaming die om problemen vraagt. Spaties zijn uit den boze. Sommige browsers werken daar goed mee, andere gaan volledig de mist in. Vervang een spatie door een koppelteken of laat de spaties gewoon weg.

Rian ik stuur je een pb.


You have mail.[8D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum