Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

website is klaar!

Gestart door conducteur, 16 juni 2008, 16:33:47 PM

Gerolf

#30
Heb je uw links "relative to document" gemaakt of met absolute adressen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#31
???
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

#32
citaat:
Geplaatst door conducteur
...en toch loopt alles mis ...
Alles? Vertel misschien wat er als eerste misloopt. Wat gebeurt er precies?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#33
dit is mijn homepage.
<html>    
<head>
<title>De baan van conducteur-Home</title>
</head>
<body >

<font color="#000000"face="Times New Roman, Times, serif" >


<b><h1 align="center">De baan Tuong lai</h1><br></B>
<h3>welkom op mijn nieuwe website!</h3>

Op deze website zal je van alles en nog wat lezen over de opbouw van mijn  baan,'tuong lai'
wat vietnamees is voor toekomst.
<br>Het zal een baan worden die in het heden nooit kan bestaan,
maar wie weet wel in tijdperk VIII?<br>
<br><b>wat is nieuw sinds je laatste bezoek? </b>


</body>

</html>

en dit is het navigatiemenu

<html>

<head>
 <title>de baan tuong lai</title>
 <meta name="generator" content="CoffeeCup Free HTML Editor -  www.coffeecup.com">
 <meta name="description" content="navigatiemenu">
 <meta name="keywords" content="homepage,gastenboek,projecten">
</head>
<body text="#000000" link="#0000FF" vlink="#0000FF" alink="#0000FF">
<br /><a href="../../../../Documents and Settings/Beheerder/Bureaublad/rian/rian/website/homepage/homepage 2.html" target="_self">homepage</a>
<br /><a href="../../../../Documents and Settings/Beheerder/Bureaublad/rian/rian/website/projecten/projecten 2.html" target="_self">projecten</a>
<br /><a href="../../../../Documents and Settings/Beheerder/Bureaublad/rian/rian/website/gastenboek/gastenboek2.html" target="_self">gastenboek</a>
</body>
</html>

als ik daarna de pagina met de frameset wil openen

<html>

<head>
 <title>de baan tuong lai-homepage</title>
</head>
<frameset cols="170,*" frameborder="No">
  <frame src="/C:/Documents%20and%20Settings/Beheerder/Bureaublad/rian/rian/website/navigatiemenu/navigatiemenu.html" noresize>
  <frame src="/C:/Documents%20and%20Settings/Beheerder/Bureaublad/rian/rian/website/homepage/homepage%202.html" noresize>
</frameset>

</html>

lukt het niet.
het menu  en de pagina zelf kan ik apart openen,samen niet.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

#34
Rian, ik heb hier pas een elektronische cursus HTML in mijn archieven gevonden.  Indien je interesse hebt, stuur mij dan een PM, dan mail ik hem door (zipfile 4,3 MB groot).  Alles wordt er met heel wat voorbeelden in behandeld (frames, css, menu's, ...).
Groetjes, Peter


conducteur

#35
citaat:
Geplaatst door PeterC

Rian, ik heb hier pas een elektronische cursus HTML in mijn archieven gevonden.  Indien je interesse hebt, stuur mij dan een PM, dan mail ik hem door (zipfile 4,3 MB groot).  Alles wordt er met heel wat voorbeelden in behandeld (frames, css, menu's, ...).


mijn mailbox staat open!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

MickeyMouse

#36
Verwijzing naar '../Documents and Settings/....' zal wel de boosdoener zijn zeker?

Geert

Gerolf

#37
citaat:
Geplaatst door MickeyMouse

Verwijzing naar '../Documents and Settings/....' zal wel de boosdoener zijn zeker?
Dat bedoelde ik met relatieve en absolute adressen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterC

#38
Rian, ik wacht nog steeds op een mailtje.  Zonder je emailadres kan ik geen bijlage versturen.  Mijn email is (veilige schrijfwijze) pctoytoy(at)gmail.com
Groetjes, Peter


conducteur

#39
Peter,
kan je die cursus nog eens doorsturen?
let op:Hij mag niet gecomprimeerd zijn(.zip).
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

#40
Rian, ongecomprimeerd is het 7,19 MB en zijn er 914 bestanden.  Ik kan die onmogelijk afzonderlijk mailen.  Je kan toch gewoon de zip-file ontzippen (genoeg freeware tools op het internet te vinden!).  Als je dat wil, kan ik hem ook als rar-file sturen?
Groetjes, Peter


conducteur

#41
Mijn virusscanner is het probleem.
Hij kan het bestand niet doorzoeken op virussen,omdat er te veel bestanden in de zipfile aanwezig zijn, waardoor hij mij de toegang tot het bestand ontzegt.

dit is de foutmelding(waarschuwing):
Het bestand HTML_Documentatie.zip kan niet op virussen worden gescand omdat
het gezipte bestand teveel losse bestanden bevat

En ik kan die virusscanner slechts heel moeilijk afzetten[}:)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

#42
Rian, je moet geen schrik hebben dat er een virus in zit.  Het zijn allemaal HTML pagina's.  Blijkbaar heb jij een 'eigenaardige' virusscanner.  Ik heb nog nooit problemen gehad met gearchiveerde bestanden!
Groetjes, Peter


conducteur

#43
ik vertrouw jou hoor,maar die virusscanner niet[}:)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

#44
Rian, sluit even je internetverbinding af (stekker uittrekken), zet je virusscanner volledig uit, open dan het zip-bestand en 'ontzip' het.  Zet je virusscanner terug aan (of herstart je PC) en sluit je internetverbinding terug aan en de zaak is opgelost (internetverbinding afsluiten is voor alle veiligheid wanneer je virusscanner uit staat!).
Groetjes, Peter