MSM 72

Gestart door doomslu, 11 juni 2008, 21:07:52 PM

doomslu

De gelukzakken onder jullie mogen het nieuwe, extra dikke, zomernummer morgen in de brievenbus verwachten. Vrijdag moet hij normalerwijze in de winkels liggen.

Hoofdbrok zijn maar liefst 7 baanbesprekingen. Er zitten pareltjes tussen. :p
Aandacht ook voor een stand van zaken bij de deelnemers aan de mini-baantjes wedstrijd, waaronder enkel bekende forumleden.
Niet te missen dus ! ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik de noorman

Zat reeds van de morgen in de bus. Goed nummer.

doomslu

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Zat reeds van de morgen in de bus. Goed nummer.

Jij hebt een snelle postbode !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Zal voor donderdag zijn. De vaste dag voor MSMagazine. [:o)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Roderik

Ik heb de mijne ook sinds gistsren.
Heel wat inspiratie in dit extra dik nummer.
Always be modelling!

Peter

Ook hier zat ie vanmorgen in de bus. Even vluchtig in gebladerd want die gaat mee als leesvoer morgennacht voor een week vankantie in...je raad het al: Het Zwarte Woud. Wat me wel opviel was op blz.15 het opschrift "Une Volkswagen Touareg avec remorque en Trabant 601"
Waarschijnlijk hebben onze Franstalige spitsbroeders de Nederlandse tekst.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Peter

Wat me wel opviel was op blz.15 het opschrift "Une Volkswagen Touareg avec remorque en Trabant 601"
Waarschijnlijk hebben onze Franstalige spitsbroeders de Nederlandse tekst.




Dit viel me ook op. Ik dacht dat dit een uitdrukking was zoals wij hier soms "On ne sais jamais" zeggen. Er zijn genoeg franstalige uitdrukkingen die wij vlamingen gebruiken. Hetgeen men in MSM zet ken ik niet en is waarschijnlijk gewoon een vergetelheid bij het vertalen.

De enigen die hier uitleg over kunnen geven zijn degenen die MSM maken. Laat de verklaring dus maar komen.

PS: MSM zat gisteren al in de bus, samen met mijn M?rklin Insider. Ik ben dus heel braaf geweest gisteren. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

trainfreak

Vandaag zat ie hier ook in de bus.
Ik zal er straks een kijkje op werpen, eerst leren (examens[xx(])
Spoorse groeten
Dimitri

janjozef

afwachten of we hem straks ook hebben,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dingske

Vanmorgen in de bus. Een zeer lijvig en mooi nummer, ze hebben weer hun best gedaan.[;)] Volgende week eens grondig doorlezen als de examens achter de rug zijn.

Wouter
Ik wil groot zijn in iets kleins.

Mr-tsjoektsjoek

Vanmorgen zat ie ook in mijn bus.

Interessant, mooie banen staan er in.

Bij het nieuws viel mij de produkten van Sylvia op.
Ben al eens op hun site geweest, is een beetje zoals onze Nederlandse vriend Grove Den [:)][:)][:)], misschien wat duurder, maar toch interessant.  

Met het bestelformulier kun je blijkbaar niet vanuit het buitenland bestellen.  Ik heb daarover een mail gestuurd, ik wacht nog op antwoord.

Die doornige braamstruiken trokken mijn aandacht.
Ze zijn inderdaad verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen.

Hopelijk kunnen we ze daar bestellen, of zou er een belgische invoerder zijn ?

Groeten Mr tsjoektsjoek.

Rochevalien

Ik ben een beetje ontgoocheld over de reakties van de deelnemers van de mini- baantjes wedstrijd.37 geven geen teken van leven, 2 deelnemers maken er zich met een h??l kort tekstje vanaf en 1 persoon ziet het blijkbaar al niet goed meer zitten.
Nochtans zitten we al ruim over de helft van de bouwtijd en zou -theoretisch- de baantjes al voor minstens de helft afgewerkt moeten zijn. En dan staat de vakantie nog voor de deur.Of zie ik dat verkeerd??
Voor de rest staan er een paar mega-mooie banen in waarover we met plezier zullen lezen.Echte onthullingen zijn er echter niet bij,wellicht komen die nog in de Nekkerhallen tevoorschijn[:)][:p]

Gerrit

loebaske

Voila, weer leesvoer [:D] en het snel doorbladeren heeft toch iets men aandacht getrokken, namelijk een knappe foto van een stoomloc en de daarbij horende werknemers[;)]
enne, dubbeldik nummer.............da meent je toch nie[:(] dat wil zeggen dat we 2maand moeten mee doen pfffffff

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

enne, dubbeldik nummer.............da meent je toch nie[:(] dat wil zeggen dat we 2maand moeten mee doen pfffffff

Mogen de medewerkers ook eens wat uitrusten ? Of niet ? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

jaja Luc, zo bedoelde ikke het nie zenne, en den drukker gaat ook op verlof, maar heb nog andere dingens rond men hoofd met ons project, dus ga me zekers niet vervelen[;)][;)][;)] alleen keihard er tegen aan....