Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door loebaske, 07 juni 2008, 13:11:12 PM

Peter

De belastingen doen er vanaf dit jaar kontrole op.(zo is mij althans verteld)Als ze het niet op hun aangifte zettenvolgend jaar dan....[8D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Nie normaal [:0] 1250 voor een wagonneke...
De verkoper kan er maar goed mee zijn, maar mij krijgen ze (voorlopig) zo zot niet...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

zot is geen probleem, ben ik nu ook al, maar marklin heeft niets dat  1250? waard is [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

Voor een verzamelaar is de prijs wellicht correct.
Wij zijn echter geen verzamelaars, maar trein liefhebbers en dan heeft zo'n ding geen waarde. Ik moet 'm niet. Als ik 1250 ? zou mogen uitgeven zou ik wel mooiere dingen kopen. Niet waar ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ludwig

citaat:
Geplaatst door janjozef

zot is geen probleem, ben ik nu ook al, maar marklin heeft niets dat  1250? waard is [:D]


ppfff welke fabrikant dan wel ?[:(]
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

Ja, dit was een speciale reeks zonder panto's
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

er bestaan wel een 77 met panto, waar denk je dat die zijn panto heeft gehaald, juist ja bij dien 16
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Ik blijf toch met de vraag zitten, waarom Marklin zoiets zou uitgebracht hebben? Verkopen ze hun productie-miskleunen ook als "gelimiteerd"? Ik snap het niet. Mij lijkt het dat de verkoper er totaal niets van kent... of is dit oplichting? Nee, ik blijf met een hoop vraagtekens zitten [?][?][?][?][?][?][?][?][?]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

giovdk

hoe bestel je van de duitse ebay ??
mvg giovanni

Michiel

Als het object internationaal is aangeboden, kan je er gewoon op bieden (vraag/check wel eerst de betalingsmodaliteiten en de verzendkosten!). En anders, zal je kontakt moeten nemen met de verkoper, en vragen of ie het object wilt aanduiden als "internationaal" (of de koop onderling regelen met een goed bod?). Meer opties zie ik niet direct.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

vandomm

citaat:
Geplaatst door janjozef

zot is geen probleem, ben ik nu ook al, maar marklin heeft niets dat  1250? waard is [:D]



Andere merken wel ?
Cees .

doomslu

citaat:
Geplaatst door Saraan

Ik blijf toch met de vraag zitten, waarom Marklin zoiets zou uitgebracht hebben? Verkopen ze hun productie-miskleunen ook als "gelimiteerd"? Ik snap het niet. Mij lijkt het dat de verkoper er totaal niets van kent... of is dit oplichting? Nee, ik blijf met een hoop vraagtekens zitten [?][?][?][?][?][?][?][?][?]

Ik denk dat die verkoper er niets van kent. [xx(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

och die man wil gewoon verkopen. Van Biervliet verkocht wel "belgische" locs in niet bestaande kleuren, dus waarom dien duits niet,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

och die man wil gewoon verkopen. Van Biervliet verkocht wel "belgische" locs in niet bestaande kleuren, dus waarom dien duits niet,

Het is waar Jan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *