Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door loebaske, 07 juni 2008, 13:11:12 PM

doomslu

Een gezonde redenering, Pol. Zeker ook de verzendingskosten niet vergeten in te calculeren !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Roderik

Heb je dan ook gezien dat er 2 verkocht zijn aan dezelfde persoon? Da's 1200+ euro voor 2 loks. Mijn gehele collectie met baan en al kost zoveel niet.


Ik vermeld er ook nog bij dat diezelfde man ook 1 gele loc gekocht heeft voor zo'n ? 330. Dat maakt dus meer dan ? 1500 voor 3 (gelimiteerde) M?rklin locs.

@ Tony: dit is niet de 2205 of 2238, maar de gelimiteerde reeks 23'ers die door Olaerts en Van Biervliet verkocht geweest zijn.
Trouwens, als er dit jaar tijdens de Modelspoorexpo in Mechelen nog 2205'en verkocht worden aan de prijs zoals ik ze 2 jaar terug zag staan, neem ik er 1 mee. Toen heb ik ze laten staan omdat ik vond dat ik te veel gekocht had. Dit jaar smijt ik mijn principes dan maar voor 1 keertje overboord. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

treinliefde


Lol, de verkoper van die loc's komt hier soms ook op het forum [:D]

vandomm

denken jullie dat die locs echt verkocht zijn ? Daar geloof ik dus echt niets van . (  ) de "fabeltjeskrant  "komt inderdaad om 7 uur .

Mijn mening is dat hier gewoon spelletjes gespeeld worden .
Cees .

treinliefde

Hoe kan dat nu Vandomm, ze moeten wel 5% betalen op die eindverkoopprijs, en de man die ze verkoopt zit hier ook op het forum.

Hij werkt bij de NMBS als treinbestuurder, maar die mens kan er maar goed bij varen als er zulke zotten dat willen geven.

doomslu

citaat:
Geplaatst door treinliefde

Hoe kan dat nu Vandomm, ze moeten wel 5% betalen op die eindverkoopprijs, en de man die ze verkoopt zit hier ook op het forum.

Hij werkt bij de NMBS als treinbestuurder, maar die mens kan er maar goed bij varen als er zulke zotten dat willen geven.


Het is waar dat de prijs bepaald wordt door de koper en niet door de verkoper. De verkoper kan er inderdaad maar wel bij varen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

Als verkoper op Ebay (helaas gaat het in bovenstaande opmerkingen niet over mij! Ik had die lokjes graag aan die prijs verkocht) hoop ik ook altijd zo veel mogelijk te krijgen voor de dingen die ik zelf toch niet meer nodig heb. Hoe meer een of ander gek ervoor geeft hoe beter dat voor mij is. Daar kan ik ook niets aan doen! Da's commerce h? mannen![:D][:D][:D][:D] Luc heeft dus compleet gelijk: de koper bepaalt de prijs. Hoewel het mij opvalt dat kopers prijzen soms enorm optrekken tot ongekende hoogtes terwijl als de verkoper meteen zo'n hoge prijs vraagt geen kat erop gaat bieden! 't Is toch ironisch!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

janjozef

Je moet ook altijd met minstens 2 zotten zijn anders geraakt de prijs nooit zo hoog.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Je moet ook altijd met minstens 2 zotten zijn anders geraakt de prijs nooit zo hoog.

Jan

Ach Jan, zotten genoeg zeker ? [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vandomm

Nog nooit van stromannen gehoord ? De prijs opdrijven met 2 stuks en hopen dat er een zot intrapt die denkt "Dat zal wel de waarde zijn ".

Het lijkt m.i. veel op balletje - balletje .
Wat wil 5% nou zeggen als je een loc voor een hele hoge prijs kan verkopen .
Cees .

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

dat is geen grap dat is om te scheeuwen [V]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

dit is geen grap
deze museum wagen was de eerste en heeft deze prijs
veel geld voor ene wagon
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

treinliefde

en dan verkopen ze aan die hoge prijzen nog alles in het zwart,
die heeft zo 4 accounts, en er zijn er zo nog een deel die veel verkopen.

Ze zouden daar beter ook eens controle gaan doen.

Jurgen

Zelfs al kreeg ik er geld voor, ik moest 'm nog niet hebben.

Mottig ding. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.