Sporenplan Merelbeke

Gestart door ronny-vdv, 31 mei 2008, 17:36:34 PM

dgrr57

Als ik eens veel tijd heb komt dat plannetje naast de anderen op mijn site.
Maar het zal niet voor morgen zijn, noch overmorgen [;)]

Rochevalien

Ronny, jij wou dit toch niet gaan nabouwen? in eender welke schaal ? want dat is toch niet menselijk meer[:0][:0][:0]Ik weet dat veel mensen h??l graag veel treinen hebben rijden en dus veel sporen nodig hebben ?n opstelsporen en,en,en,....Maar zoiets is zelfs voor een club met super-gemotiveerde modelbouwers (met v??l tijd en geld)een onhaalbare kaart.Waarom je tijd en energie niet in iets kleiners (en haalbaar) gestoken? Dat moet zelfs niet  bestaan in het echt maar kan "geimageneerd" zijn .Ik ben zelf al 14 jaar bezig aan mijn Rocheval en dat is zelfs nog niet af(geraakt).....

Gerrit

itchy

Ik heb efkes een meting gedaan op Google Earth... als je de volledige site Melle/Merelbeke bekijkt kom je op een lengte van zo'n 3km... oftewel een slordige 35m op schaal halfnul. Bestaat er zoiets als doping in de modeltreinsport?! Gezond kan dat niet zijn...

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ronny, jij wou dit toch niet gaan nabouwen? in eender welke schaal ? want dat is toch niet menselijk meer[:0][:0][:0]Ik weet dat veel mensen h??l graag veel treinen hebben rijden en dus veel sporen nodig hebben ?n opstelsporen en,en,en,....Maar zoiets is zelfs voor een club met super-gemotiveerde modelbouwers (met v??l tijd en geld)een onhaalbare kaart.Waarom je tijd en energie niet in iets kleiners (en haalbaar) gestoken? Dat moet zelfs niet  bestaan in het echt maar kan "geimageneerd" zijn .Ik ben zelf al 14 jaar bezig aan mijn Rocheval en dat is zelfs nog niet af(geraakt).....

Gerrit

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loebaske

Had dat al gezegd dat dit niet te doen is, anders waren wij daar al lang aan begonnen met compromies... we wie ons lokaal kent weet dat er toch redelijk wat ruimte is en toch nog (veel) te klein [;)][;)]

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ronny, jij wou dit toch niet gaan nabouwen? in eender welke schaal ? want dat is toch niet menselijk meer[:0][:0][:0]Ik weet dat veel mensen h??l graag veel treinen hebben rijden en dus veel sporen nodig hebben ?n opstelsporen en,en,en,....Maar zoiets is zelfs voor een club met super-gemotiveerde modelbouwers (met v??l tijd en geld)een onhaalbare kaart.Waarom je tijd en energie niet in iets kleiners (en haalbaar) gestoken? Dat moet zelfs niet  bestaan in het echt maar kan "geimageneerd" zijn .Ik ben zelf al 14 jaar bezig aan mijn Rocheval en dat is zelfs nog niet af(geraakt).....

Gerrit

Het is de bedoeling om een bepaald stuk na te bouwen.
Tussen Moscou-brug en Melle Vogelhoek. Dit lijkt mij wel haalbaar.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

@Erwin,

Merelbeke is wel helemaal niet zo groot meer als vroeger hoor, dan was dat inderdaad imposant [;)]

loebaske

Ronny, dat is nog een serieus stuk zenne, en aan Moskou brug (waar ons clublokaal is) heb je ook de driehoek en dit is zowat het mooiste wat je op je baan kunt hebben...maar weer de plaats[:(]

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ronny, dat is nog een serieus stuk zenne, en aan Moskou brug (waar ons clublokaal is) heb je ook de driehoek en dit is zowat het mooiste wat je op je baan kunt hebben...maar weer de plaats[:(]

Inderdaad de keerdriehoek, maar dat ben ik normaal niet van plan deze na te bouwen. dit wegens plaatsgebrek.

Bedankt voor uw mailtje.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv