mijn rollend materieel

Gestart door Arbeco, 15 mei 2008, 22:15:59 PM

eddy

#15
Dag Len,

Bedankt voor de info.Ik zal me er ook eens aan moeten wagen,denk ik.

groeten Eddy[;)]

Arbeco

#16
Vandaag een vrije dag gehad van de baas, en regenachtig weer, dus het laat zich raden waar ik me vandaag mee beziggehouden heb...
Deze middag 11 dieselloc's en 9 kolenwagens behandeld, waaronder deze reeks 80 van Roco:



Zoals gezegd; ook de kolenwagen die achter de loc hangt, kreeg een vuile jas. Kolenwagens zijn ??n van de dankbaarste wagens om te verweren, omdat deze zelden in glimmend bruin te zien zijn...[:)]



Dit zijn dus weer een paar van mijn creaties van vandaag.
Mocht er van jullie nog meer interesse zijn, zal ik nog wel 's wat foto's plaatsen.

Groetjes Len[;)]


Old diesels never die...

ERVIN

#17
Absoluut, laat maar komen die foto's.[:p]

doomslu

#18
Ik stem tegen, al die vuile locs. Dat hij eerst zijn materieel eens proper maakt en dan foto's neemt. [:o)][:D][:D][:D]

Mooi werk, Len. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#19
Het kan vuiler hoor:



En eigenlijk nog niet vuil genoeg(gebruikte materialen: airbrush (zwart,bruin,zwart,olijf) en vervolgens Tamiya oogschaduw).

Kees-Jan

railman56

#20
mooi gedaan, niet te veel en niet te weinig en netjes [:)]
misschien de onderkant (balk) nog wat extra verweren
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

loebaske

#21
Knap gedaan, mooi resultaat...
Voor Kees, je kan ook eventueel de soldeerbout gebruiken om schade aan de wagon weer te geven, die niet verbranden, enkel even de zijkanten van de bovenkant van de wagon op enkele milimeters van de soldeerbout houden en je krijg al een natuurlijke uitzicht van blutsen[;)][;)]

janjozef

#22
die kolenwagons zouden zwarten moeten in de hoeken,voor de rest knap

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem