Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

M

Gestart door n/a, 24 maart 2005, 13:59:42 PM

Gert1

M
#15
Het heeft alles te maken met de arrogantie van Der Marktf?hrer (alleen dat woord al) waar veel mensen aanstoot aan nemen.
Vergis je niet: zelf heb ik heel wat produkten van M?rklin in huis. Maar dat laat niet onverlet dat ik me het recht voorbehoud kritisch te blijven.

Het bericht is hier gepost nadat iemand op beneluxrail bedacht dat Davy (geexcommuniceerd bij beneluxrail) hier erg actief is en het wel leuk zou vinden om dit te lezen. Beetje een plagerijtje dus. Niets gemeens mee bedoeld. Persoonlijk mis ik de reacties van Davy wel op beneluxrail. Zo'n notoir M?rklin-adept als hij zorgde voor heel wat leven in de brouwerij.

Dat doet die Claudius M?rklin kennelijk ook, dus het heeft vast wat met voorliefde voor dat merk te maken.  [;)]

mvg,
Gert


n/a

M
#16
Ach zo arm is Marklin nu ook weer niet ze maken nogal tijd zwarte cijfers.
In de jaren tachtig zat men jaren achter elkaar in de rode cijfers.
Bovendien verdwijnen bij de andere merken ook personeelskrachten. Alleen daar haalt het niet het nieuws of het internet.

Steven86

M
#17
Ja, daar is iets van aan.

Ik heb het bijvoorbeeld ook niet begrepen op vooraankondigingen. Niet als M* ze doet, of Microsoft, of om het even wie.

Maar ze zijn heus niet alleen. Als ik door een Roco catalogus blader, zie ik ettelijk modellen met zwart-witfoto's van het echte model. Dat is dus ook een vooraankondiging. Moest het model al in productie staat, stond er wel een foto van het echte model op 1/87.
Piko doet dit ook...

E?n ding is wel uniek met M*. Als marktleider, trekken ze ook een hele schare van marktleiderhaters aan die bij hoog en bij laag zweren dat ze niets met M* te maken willen hebben, en toch het gros van hun tijd spenderen aan de hobby van M* haten. Toch een interessant verschijnsel, niet?

En je hebt dat ook in andere marktsegmenten. Je hebt Mercedes haters, Microsoft haters, M?rklin haters, B&0 haters... Ik vind het wel lollig [:D]

Persoonlijk, geef ik er voorkeur aan gewoon te kiezen voor wat ik het leukst vind. Vaak is dat M*, vaak ook R* en ook veel Piko.

Bezoek Musena - http://users.telenet.be/musena

janjozef

M
#18
sorry dit onderwerp is geen echte reactie waard
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven86

M
#19
QED

Bezoek Musena - http://users.telenet.be/musena

tonycabus

M
#20
Hij bedoelt ( voor de simpele zielen ) : Quid Erat Demonstrandum, "Wat we wilden aantonen" )

[;)][;)]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)