Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Type 12

Gestart door argilla, 30 april 2008, 09:29:58 AM

Michiel

#105
Er zijn van die momenten dat ik even spijt heb dat ik N doe! [:(]

Prachtig machien! [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

#106
Per brief met de kerstwensen, vandaag ontvangen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Mr-tsjoektsjoek

#107
Ik heb een brief ontvangen over de opendeurdagen met de kerstperiode, maar er was nog geen sprake dat mijn bestelling al binnen is.

De versie die ik bestelde zou pas op de 23 leverbaar zijn.

Zal er een daguitstap van maken met de trein.  

"Dwars door Vlaanderen" [:D][:D][:D]

janjozef

#108
Guido zal dat er toch niet opzetten als hij niet zeker weet dat het zal waar zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

T03

#109
Ik heb gisteren ook die brief ontvangen, maar volgens zijn site zijn ze vanaf de 23ste beschikbaar. Dus ja...???
Ik ga ze ophalen na de 23ste.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

arizonageel

#110
Sommige zijn nu reeds beschikbaar
alle versies vanaf 23 december
Guido,
citaat:
Geplaatst door T03

Ik heb gisteren ook die brief ontvangen, maar volgens zijn site zijn ze vanaf de 23ste beschikbaar. Dus ja...???
Ik ga ze ophalen na de 23ste.

SpGr
Marc

 

argilla

#111
De opendeur brief heb ik ook gehad. Naar ik hoop zal de brief met de melding wanneer ik mijn type 12 mag komen afhalen, ook komen , hoop ik toch Guido ??[:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

#112
agilla, na 23 december staat duidelijk op de nieuwjaarsbrief,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

argilla

#113
citaat:
Geplaatst door janjozef

agilla, na 23 december staat duidelijk op de nieuwjaarsbrief,


.

maar sommige zijn worden vrijdag reeds uitgeleverd vandaar. Heb ondertussen een berichtje gekregen van Guido. Dus alles kits Vriendelijk toch van Guido ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jozef

#114
Ze zijn nu al ALLEMAAL beschikbaar, heb de mijne gisteren, (20 december) afgehaald, 12.001 met geperforeerde buffers, chamois lijnen, en rookgenerator, DCC sound versie.
Heb er 5 K rijtuigen bijgekocht, (bouwpaket) ze zijn nu in de aanbieding.... 5 stuks voor 100,- Euro

Het geluid is prachtig !... Een minpunt wat mij betreft is de zeer beknopte gebruiksaanwijzing, als je het een gebruiksaanwijzing kan noemen!!!

Groetjes Jozef
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

janjozef

#115
5 voor 100? is inderdaad goedkoop, ik her er maar 4 gekregen, zal de rijtuignummers opschrijven koop ik nog een set
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rixke rail

#116
citaat:
Geplaatst door Mr-tsjoektsjoek

Ik heb een brief ontvangen over de opendeurdagen met de kerstperiode, maar er was nog geen sprake dat mijn bestelling al binnen is.

De versie die ik bestelde zou pas op de 23 leverbaar zijn.

Zal er een daguitstap van maken met de trein.  
"Dwars door Vlaanderen" [:D][:D][:D]



Hallo Rik, zoals ook gemeld per p.m. :
even een tip, als U met de trein naar Diepenbeek wil : halte ligt op 3,6 km van de winkel !
Tip van Guido aan mij : met de trein tot Hasselt of Genk en dan met de bus, halte ligt dichtbij de winkel !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Fan51

#117
Vandaag mijn Type 12.01 afgehaald [:)]. Een prachtig staaltje vakkennis, dat merkt men meteen bij het zien van deze stoomlok.
Ook het entoesiasme, dat bij dit projekt aan de dag gelegd werd, ziet en 'ruikt' men aan deze lok. Gewoon Subliem !

Een dikke proficiat aan Guido en z'n team !!!
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

Gerolf

#118
Ik heb nog niks gehoord of gezien. Verwacht Guido dat ik zelf een mailtje stuur?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#119
Ah gerolf had iets gezegd, dan kon je meerijden, wij zijn vandaag gereden. Alle type's staan er, den 12003 heeft daarstraks zijn eerste rondjes gereden, en staat nu te blinken op mijn livingkast, prachtig stuk, rijd heel mooi, stil en ook niet te stil, gewoon prachtig,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem