Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 70

Gestart door watman, 16 april 2008, 18:34:54 PM

adrievans

Weer een heerlijk nummer,vooral het stuk over mallen maken is zeer verhelderend.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Gerolf

't Forum is zo stil de laatste dagen. Allemaal aan 't lezen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER

Ik heb hem nog niet ontvangen[:(], meestal ben ik bij de eerste.  Nog even geduld dan zekers of zou ik al reageren naar de redactie?

Groetjes,

David

pabe

Ja, spijtig genoeg al uitgelezen.  [:)]
Ik moet hier Peter toch bijtreden: 11 Pagina's over het kolenkraantje... dit had even duidelijk op de helft vd pagina's gekund.  [:(]  Soms komen zulke uitgerekte artikels toch over als bladvulling.[B)]
De Dreim?hlenbahn is idd prachtig... had nog een mooier artikel geweest indien op de layout schets de verschillende cameraposities van de foto's was vermeld... nu komt dit bij mij wat verwarrend over, zoals de foto van de groene laadbakken met de kalk:  waar staan die nu precies ? [xx(]
Maar MSM is en blijft een mooi blad, dat ik elke maand bij mijn kranteboer haal hoor ! [:D]

groetjes, Paul

Peter

Het spijt me het te moeten zeggen, maar het leven bestaat niet alleen uit treinen en modelspoor. Ook de echtgenote, de (gehuwde) kinderen en kleinzoon vragen hun deel van mijn tijd. Deze komen bij mij altijd op de eerste plaats, en ja, soms is er gewoon geen tijd meer over voor mijn modelspoorhobby. Zaterdag, bv. eerst naar Aachen gaan shoppen, dan de rest van de dag tot s'avonds laat bij vrienden daar in de buurt (Linnich) en nee, geen loks of wagens gekocht in Aachen. Enkel wat kleinigheden van Weinert, Asoa en Mininatur, want dat vind je hier toch niet.
Vandaag, dan heel de dag in de tuin (mooi weer), morgen naar de kust op bezoek, en woensdag .......[:D][:D][:D][:D]modelspoor[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Geloof me vrij, er is geen bladvulling bij. Het is elke maand weer schuiven met artikels naar het volgende nummer wegens plaatsgebrek.
In vergelijking met vroeger zijn de foto's nu toch meestal groter en duidelijker (artikel kolenkraantje bvb). Het nadeel is ... langere artikels.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Tweede indruk Luc.....GOED en al ferm uitgelezen, is nie moeilijk[:)][:)] was passagier naar Dortmund dus tegen dat we ginder waren was da boekske al uitgelezen, en idd. soms kan het wa beter, maar toch elke maand slaag men er in om een goed nummer uit te brengen, wat betreft die baan, voor mij was die overduidelijk, want heb die kunnen aanschouwen in Genk, en die is AF en nog eens AF.
Wa anders Luc, zou het nie gemakkelijker zijn dat je niet moet schuiven met artikels  [:p][:p]maak ons boekske gewoon enkele bladzijden dikker [:D][:D][:D][:D]

prulleman

Beter een volledige en uitgebreide beschrijving dan een onvolledige. En dan zijn er nog die klagen dat ze het boekje te snel uitgelezen hebben!
Je moet weten wat je wil.

janjozef

Bah het is niet perfekt maar ik heb het toch elke maand, maar het kan niet altijd feest zijn voor mij, soms ook voor een ander
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

just4fun

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

't Forum is zo stil de laatste dagen. Allemaal aan 't lezen?


MSM ligt zelfs nog in z'n plastieke frakske.
Vrijdag 2 en zaterdag ook 2 optredens (zie http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2995&whichpage=3 ergens in 't midden) dus nu de zaken grondig voorbereiden, zondag slapen. Dan komt m'n vrouwke haar tentoonstelling voor de komende WAK (Week voor de AmateurKunsten) d'r aan, dus nog steeds geen tijd [:(]. Heeft er iemand enkele uren per dag over om uit te lenen?
Paul

dirkkerckhofs

Het kolenkraantje was dan ook op een grotere schaal dan HO h?! 't Is misschien daarom dat de foto's ook groter waren ...[;)][;)][^]
citaat:
Geplaatst door pabe

Ja, spijtig genoeg al uitgelezen.  [:)]
Ik moet hier Peter toch bijtreden: 11 Pagina's over het kolenkraantje... dit had even duidelijk op de helft vd pagina's gekund.  [:(]  Soms komen zulke uitgerekte artikels toch over als bladvulling.[B)]
De Dreim?hlenbahn is idd prachtig... had nog een mooier artikel geweest indien op de layout schets de verschillende cameraposities van de foto's was vermeld... nu komt dit bij mij wat verwarrend over, zoals de foto van de groene laadbakken met de kalk:  waar staan die nu precies ? [xx(]
Maar MSM is en blijft een mooi blad, dat ik elke maand bij mijn kranteboer haal hoor ! [:D]

groetjes, Paul