Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

interessant gebouw voor uw treinbaan

Gestart door loksound2, 16 april 2008, 16:09:29 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER
Groetjes en graag jullie reacties
Ik heb wat een dubbel gevoel hier, David:
enerzijds reageer je (terecht) op de leesbaarheid van iemands bijdrage,
anderzijds probeer je iemands draadje over "een vraag naar een interessant gebouw" in te palmen met je eigen - overigens mooi - project.
Dit draadje, ?n dat andere over de snijplotter, begint trouwens een beetje op reclame te lijken... en je weet dat daar forumregels voor bestaan, niet?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER

Gerolf, jammer dat je dat op die manier bekijkt.  Ik heb nooit de intensie gehad de draadjes als reclame te gebruiken.  Wat ik me nu afvraag, plaats ik nog iets van de projecten op het forum of hou ik het voor mezelf.  Ik stel voor dat je me even contacteert hieromtrent.  En dat sommigen dat als reclame bekijken, dat moeten zij dan weten, ik weet in ieder geval wat ik beteken voor anderen.[:D]

Groetjes,

David

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER


modeltreinbart

@ gerolf en marklinrijder en andere .
excuseer voor mijn soms onduidelijke teksten , dit is misschien te wijten aan het vele chatten dat ik doe in mijn weinige vrije tijd .
Maar ik wou gewoon extra misschien heel nuttige informatie geven over de historiek van het station Beveren waas waar ik al trotse bewoner van deze gemeente al heel mijn jeugd mee te maken heb gehad als vertrek punt naar schoolreizen en reizen in Belgi? . Dit was tevens ook niet ver van het ouderlijk huis van mijn moeder in de kleine bosweg de straat die zich parallel bevind met de straat die voor het station loop waar de rijkswacht zich in bevind . Vroeger in de jaren 60 het strontdammeke genoemd die was aan gelegd in zand tot in 1982 toen is deze straat met voetpaden en asfalt in gericht zoals het er nu nog uitziet . In deze straat is nu ook een groothandel in fruit die zelfs ook markten deed deze zaak behoorde toe aan de familie Aps .
Ook waar nu Bowlingzaak " Dropshot " is was vroeger een melkerij die zich uitstrekte tot de helft van de straat waar de parking van deze bowlingzaak zich bevind in de Hendrick Concience straat hier zijn helaas geen foto's of overblijfselen van terug te vinden tot mijn grote spijt .
Deze zaak is naast de autotunnel aan de bosdamlaan te beveren aan de zijde van het spoor waar de trein richting Sint niklaas rijd aan de ander kant van het spoor is het voetbalveld van FC Bosdam gevestigd.

groeten Bart als ik meer info heb zal ik het jullie zeker niet verzwijgen
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

MARKLINRIJDER

Ik heb even wat zitten denken omtrent dit draadje en de gemaakte plot.  Ik neem van hier en nu het besluit te stoppen met het bekendmaken, omwille van het, misschien in het vaarwater komen van Patrick (loksound).  Het is en was in geen enkel geval mijn intensie om hier het een en ander van zijn idee tot mij toe te trekken.

Groetjes,

David

Peter

Als er zo voort gedaan wordt met iedereen die goede en uitgebreide informatie/foto's brengt op zijn tenen te trappen, blijft van het MSM forum nog maar enkel een chat-forum over.
Er zijn tegenwoordig toch al veel minder mensen op dit forum dan vroeger.
Als dit zo verder gaat hoeft het binnenkort voor mij ook niet meer.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Voila Peter, zo denk ik er dus ook over h?, persoonlijk vindt ik dat David alleen maar goede raad heeft willen geven, waar er hier sprake is dat David reclame maakt is mij een raadsel??
Als de heren moderators de puntjes op de "i " willen zetten dan moeten ze niet David berispen, maar eerder loksound2, want hij heeft hier wel degelijk reclame gemaakt.

Waar zijn we mee bezig zeg??!!


krispy

Nu even een reactie op de begin vraag van dit draadje

Waarom denkt er geen fabrikant aan om eens huizen van TP V te maken in plaats van altijd stations gebouwen en benodigdheden.
DHit om eens een modern oogende straat of wijk neer te zetten naar belgisch voorbeeld

Zo'n reeks huisjes zoals er nu veel worden neergezet in nieuwere wijken zou ook wel eens van pas komen , want daar is het aanbod zeer klein tot zelfs nihil ( daar is men meestal op zelfbouw aangewezen , hetgeen David hier op het forum reeds heeft getoond met zijn kunnen )

Vermits de meeste dit echt wel zien zitten ( TP V rijders dan toch, denk ik ) zou men mischien zoiets kunnen maken
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

janjozef

En of het nu commercieel of puur vrije tijd is maakt, vind ik, niet veel uit. Alleen moeten de commercianten er voor uitkomen wie ze zijn, dan kan iedereen daar zijn eigen keuze in maken. uiteindelijk is een commercieel produkt dikwijls voor velen een intressant weetje. Alleen is de vraag of dit strookt met de gedachtengang van MSM, die uiteindelijk voor een stuk van reclame leven.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

Maak een onderwerp aan: "Informatie van en voor de Handelaar" en zet daar alle reclame of wat daar moet onder resorteren in.

Einde van alle discussies want:
a) de mod's kunnen dan alles verplaatsen.
b) wij weten wat we kunnen vinden/verwachten.
c) dat oeverloos gezwets stopt[:(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

LokSound

citaat:
Geplaatst door krispy

Nu even een reactie op de begin vraag van dit draadje

Waarom denkt er geen fabrikant aan om eens huizen van TP V te maken in plaats van altijd stations gebouwen en benodigdheden.
DHit om eens een modern oogende straat of wijk neer te zetten naar belgisch voorbeeld

Zo'n reeks huisjes zoals er nu veel worden neergezet in nieuwere wijken zou ook wel eens van pas komen , want daar is het aanbod zeer klein tot zelfs nihil ( daar is men meestal op zelfbouw aangewezen , hetgeen David hier op het forum reeds heeft getoond met zijn kunnen )

Vermits de meeste dit echt wel zien zitten ( TP V rijders dan toch, denk ik ) zou men mischien zoiets kunnen maken



Waarom dacht U dat wij dit onderwerp hadden gelanceerd?
om voorstellen te krijgen hieromtrent.

LokSound

citaat:
Geplaatst door janjozef

En of het nu commercieel of puur vrije tijd is maakt, vind ik, niet veel uit. Alleen moeten de commercianten er voor uitkomen wie ze zijn, dan kan iedereen daar zijn eigen keuze in maken. uiteindelijk is een commercieel produkt dikwijls voor velen een intressant weetje. Alleen is de vraag of dit strookt met de gedachtengang van MSM, die uiteindelijk voor een stuk van reclame leven.

Jan



ik had toch geschreven: "Als importeur vraag ik U om hulp...."

LokSound

terwijl ik verder uw voorstellen bekijk, graag uw mening over dit:



doomslu

Dit draadje is hier precies stilgevallen.
Is er al iets uit de bus gekomen Patrick ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *