Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Service Mehano

Gestart door Peter, 15 april 2008, 18:07:17 PM

ERVIN

Hoi Roland, wil je hiermee dus zeggen dat Rocky Rail geen verdeler meer is??

Dus onze onderdelen foetsie??[xx(][:(!]

boke

Wat een soep maakt men er toch van! [}:)] Dan is die invoerder af, dan is dat merk failliet,... En dan maar klagen dat de jeugd geen interesse meer heeft in modelbouw. Moest ik nog in mijn jeugdjaren zitten, ik zou er ook niet meer aan beginnen! Er zijn nog vele leuke dingen waar ik me goed mee zou kunnen bezig houden. Goedkoper en het beslaat veel minder plaats... [^]

Peter

Ik geloof nooit dat Rocky Rail invoerder af is.
Had vanmorgen een mailtje gestuurd aan Mrs.Pavlic, de sales manager van Mehano over die onderdeeltjes en:

1.Zij zal die onderdeeltjes van daar laten opsturen.
2.Ze heeft die mail van mij ook doorgestuurd aan Paul Vandersteen van Rocky Rail, die mij op zijn beurt een niet al te vriendelijke mail stuurde.
Dus vermoed ik dat hij nog altijd invoerder is.

3. Ik heb niets tegen RockyRail
4. Ik heb ook niets (ondanks die mail) tegen Paul Vandersteen
5. Mehano maakt mooie Belgische modellen (26-77/78-51-41)

Wat ik niet kan verdragen is dat men zijn woord niet houdt.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Het getuigt van weinig professionalisme dat men telkens iets belooft en niet doet. Dat men daarna boos is omdat men de fabrikant contacteert is maar al te gek. Tiens, er was wel tijd voor die boze mail.

Ik ben er van overtuigd dat heel wat winkeliers en importeurs in 'onze' branche met hart en ziel werken, maar ik begrijp maar niet waarom sommigen hun zaken zo slecht beheren. Jammer, want wat Rocky Rail bvb bereikt heeft met Mehano is gewoon super.

Ik herhaal hier ook nog even mijn standpunt wat betreft geruchten : laten we hiermee h???l voorzichtig zijn.
Misschien kwamen die vrachtwagens uit Sloveni? wel hele ladingen onderdeeltjes brengen ? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

mijn catalogus(niet van mehano) was even niet meer recent...
ik vroeg aan mijn handelaar of hij een product had die ik in de catalogus had aangeduid,-niet aanwezig,moet ik het bestellen?-heb maar ja gezegd.
zeker 2 maanden moeten wachten en 10 keer gebeld. toen ik de 10de keer belde wisten ze mij te vertellen dat het product niet meer kon geleverd worden.

Ik heb daar mijn loc laten ombouwen naar digitaal, eerst vroeg ik een delta decoder,maar toen zijden ze dat ik beter een gewone digitale decoder moest laten inbouwen(tot daar ging het nog goed),heeft h??l lang geduurd,en op de koop toe waren er op enkele plaatsen gesoldeerd waar er niets aan mocht gesoldeerd worden waardoor de locomotief van mijn oom Luc het begaf,De decoder stond ook op een adres dat ik niet had gevraagd,ik had gevraagd of ze het adres op een adres overeenstemmend met een van de 4 delta adressen zouden zetten,zodat ik met mijn delta contorl hem kan besturen.

Toen vond ik dat ze het te bont hebben gemaakt daar in die winkel,en heb ik een gevraagd aan Tony of hij mijn loc kon herstellen,hij heeft dat h??l vlug gedaan,en sindsdien ga ik naar hem om mijn materiaal te kopen wat modelbouw betreft.

als ze het daar in die winkel goed hadden gedaan had ik een hoop geld kunen uitsparen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ysbeer

citaat:
Geplaatst door conducteur

en op de koop toe waren er op enkele plaatsen gesoldeerd waar er niets aan mocht gesoldeerd worden waardoor de locomotief van mijn oom Luc het begaf


Een mirakel,ze solderen aan jou lok fout, en de lok van je oom gaat kapot[:D]
Iets minder reclame achtig kan mms ook geen kwaad

n/a

citaat:
Geplaatst door conducteur


Toen vond ik dat ze het te bont hebben gemaakt daar in die winkel,en heb ik een gevraagd aan Tony of hij mijn loc kon herstellen,hij heeft dat h??l vlug gedaan,en sindsdien ga ik naar hem om mijn materiaal te kopen wat modelbouw betreft.




Ik kan hier alleen maar Wim bijtreden, we weten nu allemaal al wel dat Tony uwen dikke vriend is.

Maar dit heeft helemaal niets met dit item te maken.

Peter

Heb hedenmorgen de gevraagde onderdelen eindelijk in mijn bezit gekregen. Het spijt me dat alles zo is moeten lopen, maar aan het lijntje gehouden worden is ook niet leuk.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Heb hedenmorgen de gevraagde onderdelen eindelijk in mijn bezit gekregen...

En die kwamen uit Sloveni? of uit Belgi? ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Doomslu schreef:

citaat:
En die kwamen uit Sloveni? of uit Belgi? ?


Uit Belgie[:D][:D][:D]
Waarschijnlijk komen die uit Slovenie volgende week aan.
Pech, maar dan ben zijn we de hele week in verlof[:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

RobE

citaat:
Geplaatst door Peter


Had vanmorgen een mailtje gestuurd aan Mrs.Pavlic, de sales manager van Mehano over die onderdeeltjes en:

1.Zij zal die onderdeeltjes van daar laten opsturen.
2.Ze heeft die mail van mij ook doorgestuurd aan Paul Vandersteen van Rocky Rail, die mij op zijn beurt een niet al te vriendelijke mail stuurde.

Hallo Peter,
Door jouw email aan Mrs. Pavlic en haar email aan Rocky Rail is de druk kennelijk zo groot geworden dat Rocky Rail nu wel tot actie overgaat. Kennelijk is dit de weg om aan reserve onderdelen te komen.
Het is te hopen dat Mehano samen met Rocky Rail nu gaan zoeken naar een structurele oplossing voor het onderdelen probleem.

In ieder geval is de boodschap bij Mehano nu doorgekomen dat op dit punt nog ruimte voor verbetering is.

Groet,
Rob