Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Recht leggen van rails

Gestart door ERVIN, 13 april 2008, 18:05:45 PM

MickeyMouse

Hihi, een uitdagingkje[:D][:D]
'geleiderails' --> 'geleiderrails' misschien ?

Geert

Pol

citaat:
Geplaatst door MickeyMouse

Hihi, een uitdagingkje[:D][:D]
'geleiderails' --> 'geleiderrails' misschien ?

Geert



Knap Mickey!!!! 10/10 voor spelling! Als beloning krijg je een recht stukje rails (als dan niet geleid of geleiderd of uitgeloterd) op te halen bij Decapod![:D][:D][:D]

@Decapod: Nee delibereren is al grotendeels gedaan, maar die rot-opendeurdag komt eraan en ik ben al drie dagen foto's aan het uitsorteren, invoegen in gazettekes en uitprinten. Tussendoor nog wat leerlingendossiers in orde gemaakt en mijn administratie afgewerkt! Ik krijg er een vierkant kopke van! Ze mochten die twee maanden verlof direct afschaffen, die weken daarvoor is de stress veel te hoog + die mannen zijn in twee maanden tijd toch weer alles vergeten wat ze geleerd hebben![:(][;)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Decapod

citaat:
Geplaatst door MickeyMouse

Hihi, een uitdagingkje[:D][:D]
'geleiderails' --> 'geleiderrails' misschien ?



Jammer, u zal nog eens een klinker moeten kopen ... volgende keer beter.

@Pol: Ah, opendeurdag, geweldig [:D], maar enfin, toch beter dan een oudercontact. Heerlijk als mensen je de les komen spellen over je eigen vak.
Niets bijleren? Klinkt heel bekend. We ondervinden dat hier aan den lijve. Het wordt zo ongeveer elk jaar erger, alhoewel ze steeds meer met het handje genomen worden. Vijf jaar geleden was dat toch wel even anders.
Misschien kunnen we ze binnenkort beter inschrijven en de formaliteit van de lessen en de examens afschaffen. Veel output = veel subsidies, toch goed gezien van die onnozele geldverbrander. [}:)]

Maar het ging hier toch over spoor recht of krom leggen, niet?
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.