N-schaal suggesties voor MSM

Gestart door Roderik, 21 maart 2005, 10:11:02 AM

tonycabus

Deze topic nog eens overgelezen, en het valt me erg op (pas op voor jullie tenen, ik ga ...) dat de reacties van Roderik en die van "toffe" DIAMETRAAL tegenover mekaar staan.

Toffe, weet je wat? Koop eens een "Model Railroader".
Misschien kom je dan tot het begrip dat HaNullers in de overgrote meerderheid zijn en dat baanopbouw, sporenplannen, bouwtips e.d. geschikt zijn voor ALLE SCHALEN.
Verjaag geen positieve mensen door jouw negatieve gedoe asjeblief!


Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Roderik

Zoals men vroeger zei: Kalmte alleen kan u redden !
Een reactie op een onderwerp is soms snel gegeven. Misschien zelfs te snel ...
Daar ben ik hier ook het slachtoffer van geworden, vandaar ook deze rechtzetting. (Misschien moet er naast het "dood"-smilietje er ook ??n komen met "re-incarnatie")

Minderheden worden heldhaftig verdedigd door hun leden. Je "misdeelt" voelen is tegenwoordig gemakkelijk. In ons eengemaakt Euorpa staat "concurrentie" dan ook hoog in het vaandel. Er is altijd weer een meerderheid waar je moet tegen opboksen. Als morgen een tijdschrift uitkomt dat alleen spreekt over N-schaal, dan zal er een minderheid zijn die vindt dat periode V niet genoeg aan bot komt. enz...

Zit je met een specifiek modelbouw-ei (hopelijk zonder dwarsliggers [;)]), stel daar dan een beleefde vraag over. Als je serieus kwaad bent en de drang voelt om hevig te reageren, wacht dan een dag. Het zal niet alleen jezelf maar ook je forumvrienden goed doen.
De opzet hier was: Als je een vraag hebt, kan je die hier misschien stellen. "Ik had graag een artikel gehad over ..." "Ik wil wel eens iets schrijven over..."

Tot u sprak Paus Benedictus de 17e, zingen wij nu allen het "HO... ik bedoel HAleluja"

Vanderkelen Roderik

"Zonnige groeten uit St-Pietersbergen"
Always be modelling!