Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

toekomst

Gestart door Quadran, 03 april 2008, 18:46:40 PM

Gerolf

Clubs kunnen dat doen, maar ook "individuele akties" zijn zeker een optie.
Naar mijn idee: als je de aanwezigheid van een stukje modelspoor aanbiedt bij ??n of ander buurtevenement, dat je met open armen ontvangen wordt!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

T03

*Modelspoorwegen vind ik persoonlijk, globaal gezien, niet duurder als vroeger. Naoorlogse periode was het enkel voor rijke mensen, jaren 70 toen ik de virus te pakken kreeg was het al "te duur", vandaag is het nog steeds "te duur", morgen wellicht ook.
"Treintjes" zijn altijd duur geweest.
Naar mijn mening is het niet dat het te duur is, wel dat het de dag van vandaag voor sommigen steeds goedkoper moet, en dat zal met de tijd ook zo zijn gevolgen hebben.

*Ja inderdaad, dikwijls is er de magie tot de puberteit, dan is er andere magie. En soms, later, komt die magie terug.

SpGr[;)]
Marc

"I have a train riding in my brain"

rgp

Dag,

Modeltreinen te duur ?
Ik denk het niet, althans niet voor diegene die keuzes kunnen maken.  want dat is tegenwoordig het probleem: keuzes maken.
40 jaar geleden kon je kiezen: een trein of een auto of een voetbal.
Vandaag is het een trein, en een digitaal fotoapp en een PC en ... en  !
Clubs moeten naar buiten treden: ja maar dan wel tegen kostenvergoeding en dan zal het al wat minder zijn. Zelfs voor expo's wil men megabanen tegen miniprijzen.
Naar buitenkomen is een marketing-activiteit en dus een onderdeel van de professionele wereld.  Dat de merken zoals M?trix, Roco, Flm, ... zich inzetten.  want zij zullen eerst ten onder gaan voordat we er last van zullen hebben (geen treinen meer)
Vergelijking: zijn alle VW-eigenaars naar buitengetreden om VW-Vorst te helpen ?  Juist, nee, dus.

Roland

doomslu

Ik dacht dat clubs liefhebbers waren... [V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Dag,

Ja, Luc zijn liefhebbers, maar je kunt niet met het lidgeld van je leden publiciteit gaan voeren in de plaats van de merken[:(!]
Er zijn echter wel andere prioriteiten voor de meeste leden.
Stel gewoon de vraag: we verlagen het lidgeld met 10 euro of we besteden ze aan deelname van allerhande "publiciteitsacties".
De uitslag zal zeer duidelijk zijn.

Roland