Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Andere schalen

Gestart door tonycabus, 13 november 2004, 17:28:51 PM

tonycabus

Ziezo, Heren!
Om verwarring te vermijden zijn twee nieuwe rubrieken aangemaakt voor diegenen die niet (alleen) HO bouwen en/of rijden.

1)Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
2) Alle mislukkingen zijn er gekomen door ??n keer te weinig te proberen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

loco

Thanks Tony om ook de andere schalen een expliciet de mogelijkheid te geven om hun ding te doen. We zullen alvast wat schaal Nul betreft er werk van maken.

Loco

__________________________

Breng ook eens een bezoek aan www.de-pijl.be

argilla

Zeer zeker ook andere schalen ben bezig met 1/29  ' ( aristocraft)in de tuin en een module op "O" schaal op de zolder naast men Ho baan Je leert er alleen maar bij

mvg

de Bruyn M-L
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

depovero

Dag medereizigers,

Klein is ook fijn, alleen nog wat secuurder werken. Dat is juizt tof, ik vergeet de uren en mijne zchaal onzpant me enorm, zenne!

Zou ik het over de zchaal z hebben?

Ja toch, en, succes met jullie schalen ook, trouwens,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door depovero

Dag medereizigers,

Klein is ook fijn, alleen nog wat secuurder werken. Dat is juizt tof, ik vergeet de uren en mijne zchaal onzpant me enorm, zenne!

Zou ik het over de zchaal z hebben?

Ja toch, en, succes met jullie schalen ook, trouwens,

Denis



Oei ! Er is iemand zeer gelukkig met het nieuwe Z-hoekje op dit forum.  Zo te zien aan de schrijfwijze is hij al in de whiskey gevlogen.  Schrijft een beetje met een Z-tongval.  [xx(] [;)]

depovero

Dag Mister Lloyd,

Ik zal een inspanning doen om mijne tong niet te verzprekn. T jonge, het is niet makkelijk

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn