Hallo mensen

Gestart door th30kuip, 30 maart 2008, 12:04:05 PM

th30kuip

Hallo iedereen,

Ik heet theo en ben al een paar dagen actief op deze site.
Ik kom uit beets in noord-holland, en ben 23 jaar.
Ik ben onlangs weer begonnen met model bouw, maar was er al bekend mee. ik was bezig met een modeltrein baan van lgb, maar bij nader inzien was dit niet te doen vanwege de kosten die gepaard gingen hiermee. dus pak ik het weer op met een ho baan en hoop daar veel verder mee te kunnen komen.

loebaske

Wees welkom op deze site en in de groep van modelbouwers.....
en hopelijk doet je hier nog ervaring op, of kunnen wij nog leren van jouw ervaringen.
Groetjes
Eric

eric

Hallo Theo,
Eveneens welkom.
Je woont op ??n van de mooiste (spoorse) plekjes van Nederland blijkbaar.
Beets, jaja, vlakbij het Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik.
Ook niet ver van Castricum en wie zit daar weer die treintjes verkoopt[:)]
En dan ook nog vlakbij die lekkere kazen van Beemster.

th30kuip

Haha ja inderdaad kwa trein omgeving 1 van de mooier plekken ik toevallig zelf ook vlakbij een spoorlijn die van purmerend hoorn. maar bedankt voor de gastvrijheid [:D]

DWL

Hallo theo, welkom !
Ik kom misschien wat laat, maar ik ben pas bij het forum, moest ge nog eens komen kijken, wel dan wil ik je dit meegeven:
Van LGB overschakelen naar HO, enkel om reden van de kostprijs, is dat wel verstandig.
Ik weet natuurlijk niet wat je intenties zijn, maar ??n ding staat vast, dat HO in al zijn glorie een pak duurder kan uitkomen dan die grote schaal (LGB of zeg maar schaal G).
Wil je bij de goedkoopste merken blijven en analoog blijven rijden, dan kan het misschien nog meevallen, maar digitaal rijden, dan swingen de prijzen ook de pan uit.
Ik wil zeker geen merk promoten, daar heb ik niets aan, maar ik werk ruim 45 jaar met H0 (verschillende grote merken)en ben sinds een tiental jaren ook begonnen met G, waardoor mijn H0 wat in de schaduw kwam te staan, maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.
Mijn G-spoor ligt in mijn tuin, en daar geniet ik elke dag van, mijn H0 ligt op een kamer, en daar kom ik maar af en toe.
Dus een goede raad, denk en vergelijk eerst heel goed alvorens een beslissing te nemen.

Lucien
Lucien