Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Gezichten plakken...

Gestart door tonycabus, 18 maart 2005, 20:57:52 PM

tonycabus

Leuk gisteren!
We hadden met enkele mensen afgesproken bij MTD in Mortsel betreffende de stationsomgeving, Minerva-fabrieken (HERLA tijdens de oorlog) en spooraansluitingen.
En zo vielen Marctje, Janjozef, Gerolf, Depovero, en ikzelf daar dus "op mekaar". (Oei, ik was Franf (quf) vergeten!)Zo konden we de club waar Marc, Jan en Denis en Frank al lid van zijn ook eens van dichtbij zien, en vooral ook de infrastructuur van zo'n club!
Inderdaad, de HO-modulebaan (knap trouwens, mooi, met sfeer, leuke details en niet overladen sporenplan!) moest uit mekaar want ze gaat naar Blankenberge.
Goede sfeer, interessante leden (ook jongeren!!), kort: een geslaagde avond die ik niet gauw ga vergeten, en ik hoop van jullie hetzelfde, vrienden!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

depovero

Hello Tony, en al de anderen,

Gisteren in sp? gemerkt dat wij echt dolenthousiast zijn met het 'rijden in het klein'. En wel op verschillende schalen! Dat is pas constructief opbouwen!

Ho, N Zpontane Tuut,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

Ja jongens, het heeft mij ook deugd gedaan: eindelijk eens 'live' kennisgemaakt met enkele forumleden en met de 'administrator'. MTD biedt trouwens een leuke sfeer en een prachtige accomodatie (veel ruimte, knappe banen, ...)
De wekker vanmorgen om 5 uur was minder leuk, maar ja: 'een kermis is een geseling waard' ...

Gerolf vanuit "Marche-en-Bi?res"
http://home2.scarlet.be/gerolfp/
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

citaat:
De wekker vanmorgen om 5 uur was minder leuk,


Tijd voor een nieuwe wekker...[:p]

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marctje

ge kunt natuurlijk blijven plakken bij ons dan gaat die wekker al iets minder hard trouwens ik was thuis om 01.30 h zoals dikwijls

marc
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Hapag Lloyd

Dat noemen ze 'gezichten plakken'.  Ik noem dat aan 'den toog plakken'.  Haha.

tonycabus

Een beetje van allebei, Johan!
Vooruit, jong, voor een keer dat het kot bij mij eens niet onder water stond....[:(]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Een beetje van allebei, Johan!
Vooruit, jong, voor een keer dat het kot bij mij eens niet onder water stond....[:(]

Tony





Het is wel Tom.  Zeker van dat uw kot onder water stond ? Ik geloof eerder bier. [:D][xx(]

tonycabus

'k Had je ook zolang niet meer gezien hier, Tom. Ik zat plots met Havoc in mijn hoofd! Sooooorrryyyy!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

Het was inderdaad wel eensprettig om de koppen bij de namen te moeten plakken. Al wist ik niet dat ik de kop van denis/depovero al kende hij is toch al enkele maanden lid bij ons. Nu om 1.30 thuis en om 6uur eruit het deed inderdaad deugt, ik moet zeggen de keren dat het 3uur zij ook niet te tellen. Natuurlijk is het 's morgens altijd iets gemakkelijker als ge zoals ik niet drinkt.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem