advies gevraagd

Gestart door eddy, 28 maart 2008, 22:26:49 PM

eddy

dag iedereen,
Na lang overwegen mag en kan ik mijn zolder omvormen voor mijn hobby.Natuurlijk veel werk,isoleren,nieuwe elektriciteit,verwarming ,ingemaakte kasten edg.Nu mijn vraag ,in welke kleur schilder ik het plafond?Mijn eerste gedacht ging naar lichtblauw (kleur van de lucht).Andere suggesties,eventueel met foto?
Mvgr eddy

erik de noorman

Die van mij hangt vol met pin up's van de playboy. Kwestie van voorbereid te zijn voor als ik naar den hemel (of de hel) ga.[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Die van mij hangt vol met pin up's van de playboy. Kwestie van voorbereid te zijn voor als ik naar den hemel (of de hel) ga.[;)]

Jouw treinen rijden dus met een berglandschap als achtergrond. [:o)]

@eddy : ik heb ook voor lichtblauw gekozen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik de noorman

Ja, en mijn vrouw vraagt zich altijd af waarom ze de indruk heeft dat ik met mijn kop in de wolken zit als ik op mijn zolder kan vertoeven.[:I]

Erik

Gerolf

[:D] [:D]
Mijn plafond is gewoon wit. Het achtergrondgedeelte van de baan is grotendeels "luchtig", en ik hoop dat mijn broertje-kunstschilder eens langskomt om er "echte" wolken en zo op te verven.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

@Erik: Verandering van spijs doet eten h?[:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jefke100

Ik heb gewoon de muren en het plafond van mijn zolderke lichtblauw geschilderd.
En voor op de deur heeft mijn vrouwtje een smurfin geschilderd met haar t..ten bloot.
Rara waar ik het meeste aandenk [:p]

dirkske

Je eigen baan, je eigen wereldje!

janjozef

aan uw vrouw zeker, smurfin is niet echt

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem