msm 37...

Gestart door nmbs, 18 maart 2005, 19:36:13 PM

D_Loc

Bij mij is MSM gisteren in de bus gevallen dus ik ga ervan uit dat deze morgen toch wel bij Sicco in de bus moet liggen. Ook ik heb het idee dat 'Op de Baan' in Nederland veel later bezorgd wordt dan in Belgi?.
Wat betreft deze uitgave van MSM, sluit ik mij aan bij de anderen dat het weer een puik nummer is. Zeker het artikel over het station van Neerpelt is de moeite waard. Die moet ik toch maar eens in het echt gaan bekijken, jammer dat Blankenberge niet om de hoek is, als het nu Scheveningen was[;)].
Ook het artikel over printen van decals trok mijn interesse.

Dirk
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Johnnytrein

Ik maak me de laatste tijd ernstig zorgen over de hele msm redactie, ik hoorde onlangs dat ze daar allemaal nieuwe hemden met een grotere kol zijn gaan kopen. [:I]  Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

locomotion

Zou het kunnen dat de zendingen richting nederland niet met prior worden gepost en dat daardoor de afhandeling wat langer duurt?
Voor Belgi? scheelt hem dat een dag (hooguit 2 dagen), maar voor Nederland kan dit misschien wel wat langer duren.

tonycabus

Aan Johnny:
Misschien zal die redaktie ooit wel eens dezelfde t-shirtjes gaan dragen, Johnny, maar een grotere maat kol...dat niet, integendeel!
Het zal eerder de bedoeling zijn de kwaliteit zo mogelijk nog verder op te voeren. En daar werken we, denk ik, allemaal hard aan. Samen aan dezelfde kar (of beter: wagon) trekken noemen ze dat (vraag maar aan Van Biervliet, die weet intussen dat zoiets niet zo simpel is als het lijkt!!).
Trouwens, iedereen die iets interessants heeft te vertellen of te tonen kan "gelegenheids-redakteur" zijn. "

Jullie unanieme reacties doen wel deugd en worden op prijs gesteld. En zijn een aansporing. Voor ons allemaal h? collega's?


Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

nog nooit het probleem gehad dat MSM te laat kwam. Ook al woon ik in Nederland. Meestal komt MSM gewoon op de 15e of 16e binnen. Mischien licht het eraan hoever je van Belgi? af woont. Ik woon namelijk maar een kilometer of 4 van de grens.

marimon

Weer een goede uitgave. Vooral de spoorwegbrug in plasticard spreekt me aan. En Kis natuurlijk. En zonder een whisky in de hand alles nog eens herlezen en herlezen... .
Toch een tof magazine.

Groeten,
Marc[:)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

tonycabus

Zelfs z?nder Whisky, Marc???

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

marimon

Uiteraard Tony, het kan niet alle dagen feest zijn, nietwaar? Maar een aperitiefke nu en dan moet kunnen.[;)]

Groeten,
Marc[:)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner