Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Openingsuren modeltrein-paradise

Gestart door trainfreak, 25 maart 2008, 08:49:11 AM

modeltreinbart

Ik had ze er opgezet niet onder de vorm van reclame maar omdat er reacties op kwamen heb ik ze terug verwijderd. Ik was er niet van bewust dat dit onder reclame zou vallen mijn excuses
groeten Bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik wist zelfs niet dat er zoveel 'beveren's" waren

Zo zie je maar, van een Hollander die veel fietskilometers in Belgi? heeft gemaakt kan je nog wat leren.[:)]

citaat:
Geplaatst door martintje

nu nog even de fietspaden vanaf Zeeland en Klaas kan gaan trappen [:D]
Tjonge, hij snapt het. Het is inderdaad omdat ik van plan ben deze zomer weer eens in Belgi? te gaan fietsen. Daarbij probeer ik altijd een aantal treinenwinkels te bezoeken. Wegwijzen is niet nodig want de fietspaden naar St. Niklaas weet ik intussen te vinden.

modeltreinbart

Ik rijd ook regelmatig met de fiets naar sint niklaas maar niet alleen voor de hobby ik heb daar namelijk heel wat vrienden wonen waar ik ( als het mij uitkomt ) soms een feestje gaan bouwen in de nabij gelegen kroegen aan de markt en de oude kerk of het stationsplein voor een cinema te doen met de fiets is dat van beveren uit (tegen een 15 ? 20 per uur) al gauw drie kwartier fietsen naar gelang de wint richting en de vorm waar ik mij in bevind . Gisteren heb ik deze afstand wel eens waar in 35 min afgelegd bij lichte sneeuwval de laatste kilometers heb ik wel eens waar een stuk rustiger afgelegd ten een gemiddelde van 10 tot 15 per uur om niet te uitgeput aan te komen . Maar dit heeft nu niets met de topic te maken vrees ik . En wat de Openings uren van tufke zijn kan je hem beter telefonisch contacteren voor een afspraak te maken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)