Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Loods voor belgische locs

Gestart door the_gold, 24 maart 2008, 20:57:13 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door the_gold
als jullie tips hebben hoe ik iets kan bekomen ... u zegt maar
In MSM ?n op dit forum staan er hopen tips [;)]
Het is zoals Luc al zei: doen, proberen,... ?n ervan leren!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

Gold,
Mislukken is geen ramp , het is een les in de toekomst voor het beter te doen en steeds verder bij te leren tot je op het punt komt dat je niet meer verder kan.
Bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

B-Modelbouw

En wees gerust ... dat punt kom je niet snel tegen, ik leer nog altijd bij.

't Is een leerproces met vallen en opstaan, maar o zo leuk eens iets anders te hebben dan alle andere.

Trouwens er is niets mis met een standaard bouwset hoor, hier kun je ook veel in veranderen en aanpassen ... Laagje vers, verweren, aankleden, etc ...

Al doende leert men, niet


erik50

@ prulleman,
Als die loc loods zelfbouw is dan doe jij echt je nick name geen eer aan hoor [;)]
Zou best wat meer foto's van die loods willen te zien krijgen.
Erik
p.s. zou je ook niet stillaan opzoek gaan naar een andere nick name [:D]
Erik
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

prulleman

Je moest eens weten wat ik allemaal verknoeid heb.[:I] V??l leergeld betaald[:o)] En nog maak ik elke dag fouten, verknoei dingen, maar dat hoort bij het leerproces[:D] Je moet leren van je fouten, en leergeld verdien je achteraf dubbel en dik terug. Ik zal nog wat fotokes nemen om iedereen een plezier te doen[:)]

Gerolf

"Prulleman" begin ik te snappen. Ik herken mezelf hierin [;)]
Toch: door al dat "leergeld " k?n je intussen wel iets, en ben je geen echte prulleman meer...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

nick_9450

mss iets te laat :p maar hier een klein foto van de locloods van faller



nick