ook " ideetje gevraagd "

Gestart door centauri167, 16 maart 2008, 20:30:17 PM

centauri167

hey modeltreinbart,
is al een begin, maar benut alleen de opp nog niet die ik voorhanden heb, langs de zijkanten kunnen ze nog meer naar binnen gaan.

modeltreinbart

Het was maar een proberen je kan er eventueel zelf nog sporen of landschap naar eigenwil aan toevoegen. Maar het lossen van wagons achter een valse want geeft ook weer meer plezier in het besturen van de treinen en het optische zicht van de eventuele kijker word vergroot.
Bij open bakwagens gevuld door bvb. hout, betonplaten of dergelijke de ene keer los je ze door de inhoud van de wagon er uit te nemen of af te nemen en de andere keer kom je met lege wagons en vul je ze weer
Bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

conducteur

eeen goede tip: ontwerp eerst een schets waar je je idee?n in verwerkt,zet het dan hier,en dan nog even een schets na alle commentaar,nog commentaar,werk dan je schets uit met een sporen planner(ontwerpsoftware) en vuur hem hier af,nog wat commentaar,en dan weer een verbetering(pc),commentaar,verbetering met pc...(ga zo door tot je hebt wat je wilt)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

modeltreinbart

geachte conducteur,
Ga je dan niet eerder een baan maken voor de leden van het forum i.p.v voor je zelf als je alle keren gaat aanpassen als je commentaar krijgt op je baan van hier aanpassen daar aanpassen. Ik ben nu ook bezig aan een baantje heb de tekening ook op het forum gezet maar ik blijf bij mijn besluit hier en daar pas ik zelf nog aan op de moment zelf. Dit is niet verkeerd bedoeld maar een baan maak je nog steeds voor je zelf en niet voor iemand anders.Ik weet als ik mis met mijn baantje zal buiten komen dat ik ook comentaar krijg positief als negatief maar smaken verschillen nu eenmaal.groeten bart

Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

conducteur

je hoeft ook niet alles te volgen h?,wat hier gezegd word,er kan misschien iemand met een wonder afkomen waar jij niet hebt aan gedacht
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

modeltreinbart

Geachte conducteur
das waar zo had ik het ook nog niet bekeken maar als je dan al zeker ben van je stuk hoef je niet te veranderen want ander begin je te twijfelen aan je plannen en met de tijd aan de bouw je moet natuurlijk ook zien van komt alles goed tot zijn recht op de baan zoals gebouwen ( eventueel stations of andere )dat het geen puzzel word of niet te druk. De trein speelt nog altijd een hoofdrol in jou film en die film is je baan de scenery zijn gast acteurs die een film vervolmaken maar ze mogen niet de hoofdrol spelen vind ik persoonlijk . Toch ne schone uitleg vind ik zelf .
groeten bart
De trein is als een salsa op de sporen die zich vol passie en vurig van station naar station beweegt[8D]
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

centauri167

als ik de volgende dagen wat tijd heb, zal ik proberen om een plannetje op papier te zetten en in te scannen
maar hoe moet ik dat ingescande plannetje hier dan krijgen?

just4fun

citaat:
Geplaatst door centauri167

... maar hoe moet ik dat ingescande plannetje hier dan krijgen?


Dat doe je volgens de werkwijze in deze link.

Paul