Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bufferkoppelingen TEE Roco

Gestart door Quadran, 01 maart 2008, 20:09:35 PM

Quadran

Hallo,

Ik ben op zoek naar de koppeling voor en achter voor een VT11.5 TEE van Roco.

De lokale modelzaak kan of wil niet echt hierin helpen en ik had toch graag mijn model terug in orde gebracht met de originele koppelingen.

Weet iemand waar ik terecht kan voor zulke " kleinigheden " ?
Dank !
 

Peter

Normaal moet iedere zichzelf respekterende modelspoorwinkel je die onderdelen kunnen bezorgen. Wil je winkel niet, ga dan ergens anders. Winkels die geen service willen geven zijn het niet waard zichzelf "modelspoorwinkel" te noemen.

Het Roco nummer van het bewuste onderdeel vind je op de bij het model liggende onderdelenlijst of ander op de Roco website onder "ersatzteile"
Met vriendelijke groeten
Peter

Quadran

 

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Quadran


De lokale modelzaak kan of wil niet echt hierin helpen en ik had toch graag mijn model terug in orde gebracht met de originele koppelingen.


Deze zin moet zijn WIL NIET HELPEN,ik zou heel snel afscheid nemen van deze winkel.
Roco leverd de laatste maanden aan winkels snel en correct (ervaring)
wim

treinliefde

citaat:
Geplaatst door Quadran

Hallo,

Ik ben op zoek naar de koppeling voor en achter voor een VT11.5 TEE van Roco.

De lokale modelzaak kan of wil niet echt hierin helpen en ik had toch graag mijn model terug in orde gebracht met de originele koppelingen.

Weet iemand waar ik terecht kan voor zulke " kleinigheden " ?
Dank !




Heb je het al eens gevraagd in Beveren, daar heb ik toch al mijn stukken meestal binnen max. 1 maand?

treinliefde

Amaaai Wim,

een prachtige baan: de San Bernardino Bahnhn