Voor boer en tuinder?

Gestart door Peter, 23 februari 2008, 11:24:16 AM

Peter

Heb in MSM gelezen dat een van de nieuwigheden die op de markt komt, een set met kleine dieren is van Busch. Eekhoorns enz enz en.......vlinders en bijen. WAAAW. Ze zullen me moeten vastbinden. :D:D:DVorig jaar verklaarde mijn echtgenote me bijna .... toen ik dagen aan een stuk Rozen, tulpen, lupinnen enz. aan het monteren was, om nog maar te zwijgen van die groenten.
En nu komen ze met vlinders en bijen op 1/87. Hoe groot is zo'n diertje - 0,5 mm ??? De apothekers zullen hun geluk niet op kunnen met hun verkoop aan valium om onze bibberende handen stil te houden.:D:D:D:D
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Peter ge zijt ook nen kadee h

Gerolf

Misschien moeten we met afgerichte mieren werken om zoiets in mekaar te (laten) prutsen [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Ik heb wel eens 2 mieren in een open goederen wagen mee laten rijden.
Zo lang de trein reed zaten ze doodstil,maar stond hij stil dan begonnen ze als gekken te rennen.
Er uit klimmen ging niet.[:0]
Ter gerust stelling,ik heb ze in de tuin vrijgelaten.
Die hebben s,avonds heel wat te vertellen gehad[:)]
wim

Pol

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Ik heb wel eens 2 mieren in een open goederen wagen mee laten rijden.



[V]Tss! Krijgt hij eens gasten op z'n baantje, stopt hij ze in een wagen! In plaats van die beestjes een ticketje voor eerste klas te geven![;)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Peter

Ysbeer schreef:

citaat:
Ik heb wel eens 2 mieren in een open goederen wagen mee laten rijden.


Pas maar op dat Gaia er niet op uitkomt, of ze laten nog beslag op die wagen leggen.[:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter