mijn verhaaltje

Gestart door n/a, 22 februari 2008, 16:33:20 PM

n/a

Hier een gelijkaardig verhaal.  Ruim 15 jaar geleden, toen ik nog jonger (en knapper) was heb ik met beperkte middelen een Z-baantje in mijn salontafel gebouwd.  Na al die jaren is het weer beginnen kriebelen, maar omdat er in de buurt geen Z-club is, was ik wel verplicht van op eigen initiatief iets te starten.  

Ah ja, en ik woon in... je raadt het nooit... Heist o/d Berg !

mahtoska1

citaat:
mischien moesten we bij MTD toch maar eens overwegen om met een clubbaan in Z te beginnen, uiteindelijk hebben deze niet al te veel plaats nodig,


Hallo Jan(jozef),

Wat is de denkpiste? Zou dit een verplaatsbare baan worden?
Zouden jullie eventueel een Z module norm gebruiken?

Beste Z groeten,

Pieter

janjozef

het is zelfs nog geen echte denkpiste, eerst de rest van het bestuur en onze z-mannen aanspreken, maar dat ze verplaatsbaar moet zijn dat staat bij voorbaat vast

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

depovero

Hallo,

Verplaatsbaar is een must, zo kan je eens, bij reparaties, anpassingen en oderhoud dat deel van de baan gemakkelijker bewerken, en naar buiten naar expo of andere forum ontmoetingen gaan. Zoals de o-forum.

Zekers met een norm werken, de forum-norm aanpassen, maybe?

Of, zoals ik in een ander draadje zei, met zijn enkelen naar Mechelen en tesamen een gemeenschappelijke plek benutten. Zie onder 'Trough the dessert' Eigenlijk, 'THrough the dessrt' ... ter info, het engels schrijven is geen makkie!

Tot later, ik ga kappen in mijn hygienische lichaamsonderhoudskamer, waf, zeg, da's lang voor een kleine ... badkamer!

Zaluut en veel rij en bouwplezier,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

janjozef

duidelijk dat onze Z-etters akkoord gaan, dan durf ik zeggen dat die baan er kan komen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mahtoska1

Hallo MTD-ers,

Ik kijk nu al uit naar jullie Z club baan. Laat het gerust weten als jullie iets specifiek zoeken of maken. Ik kan misschien zo een handje helpen.

Beste groeten,
Pieter

janjozef

onze z-etters kunnen beginnen denken, de baan komt er
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mahtoska1

Hallo Jan(jozef),

Dat is goed nieuws.

Is het nuttig om hierover een nieuw draadje te open om de status te volgen van de baan?

Veel succes aan de MTD Z denkers en bouwers.

Pieter

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem