Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Baan Richard Orban

Gestart door Rochevalien, 15 februari 2008, 19:43:17 PM

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

Da lijken hier wel Middeleeuwse folterpraktijken ..., maar aan de andere kant: prachtige foto's en een prachtig model! Die grotere schalen geven toch wel veel meer detail, alleen spijtig dat het zoveel geld kost en dat het zoveel plaats inneemt.

Dirk



Daarom heb ik voor industrieel smalspoor gekozen (60 cm spoor)in kombinatie met spoor I (of schaal 1/35 in mijn geval).
V??l minder plaats nodig en het kost geen stukken van mensen .

Gerrit

prulleman

Voor de bouw van de baan maakt het niet veel uit[:)] Prijs per vierkante meter is vrijwel gelijk voor alle schalen[:D] En je vind ook prijsvriendelijke machienes, maar dan wel in Duitsland[:)]

prulleman


gewoon genieten, en trek je van de rest niks aan[:D]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door prulleman
gewoon genieten, en trek je van de rest niks aan[:D]
Doe ik ook [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

martintje

Heer Prulleman

zijn die foto's ook van de heer Urban??
zo niet dan vind ik het zonde dat je ze in dit draadje plaatst.
Na 2 keer dit draadje bekeken te hebben, kwam ik hier niet meer omdat de baan niet mijn smaak is, te gedateerde technieken en materialen, wat overigens niets afdoet van de kunde van de beste man, hooguit dat hij het vertikt om met zijn tijd mee te gaan [:D]
Maar ieder zijn smaak, er zullen ook hele volksstammen zijn die mij een prutser vinden, en terecht.
Maar daardoor heb ik wel die mooie foto's van jouw bijna gemist, kan je die niet beter in een apart draadje zetten ??
Mvg Marty

prulleman

Deze fotos zijn gemaakt op de H?llentalbaan van PAJ-Modelbouw. Ik behoor    
tot dat clubke[:)] Nortmaal gezien exposeren we deze baan in oktober te mechelen op de Modelspoorexpo, als er niks tussenkomt tenminste, je weet nooit.[:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door prulleman

Deze fotos zijn gemaakt op de H?llentalbaan van PAJ-Modelbouw. Ik behoor    
tot dat clubke[:)] Nortmaal gezien exposeren we deze baan in oktober te mechelen op de Modelspoorexpo, als er niks tussenkomt tenminste, je weet nooit.[:D]

Voor wie het nog niet genapt heeft : PAJ --> "Nieverans" (zie MSM 69). [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steven 1/43 modelling

Beste prulleman, je doet zeker meer dan uw naam vermoed. Ik heb reeds deze baan in het echt mogen aanschouwen en heb enkel lof voor jullie werk. Keep up doing the ....

Rochevalien

Neem mij niet kwalijk dat ik het zeg maar ik kan moeilijk geloven dat er op de  H?llentalbaan van PAJ-Modelbouw werk te zien is van een 13 jarige [:0] en zeker als je weet wat zo een treintje op schaal 1 kost. Misschien krijgt Prulleman wel (h??l) veel zakgeld??
Wie zal het zeggen??

Gerrit

prulleman

Ik ben nu 32. Waar haal je 13 vandaan? En wat mijn financi?n betreft, daar heb jij eigenlijk geen bal mee te maken[}:)] Maar als je mensen kent, en zij kennen jou, valt er veel te regelen[:D]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door prulleman

Ik ben nu 32. Waar haal je 13 vandaan?


Staat zo in je profiel. [;)]

Mooie foto trouwens. Mijn eerste gedacht was dat het een echte trein was die op een maquette geplaatst werd via fotoshop. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

prulleman

Oops[:I] Blijkbaar heb ik een foutje gemaakt toen ik mijn profief invulde. Moest 31 zijn ipv 13[:o)] Maar eigenlijk ben ik toch wel kind gebleven[:D]