Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

DVD - CD

Gestart door loebaske, 13 februari 2008, 22:41:48 PM

Ludwig

citaat:
Geplaatst door BigCedric

Ik vind het een goed idee om dat op CD/DVD uit te brengen en wil daar extra voor betalen. Intussen heb ik zo'n 10 nummers als "beginner" maar heel dikwijls wordt er verwezen naar een ouder nummer dat interessant kan zijn en ook is, maar om dan iedere keer een 'nieuw' oud nummer te kopen, neen dank u, dan geef ik het op.




Ik zou niet weten waarom we hier voor zouden moeten betalen.
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

dikken

citaat:
Geplaatst door Ludwig

citaat:
Geplaatst door BigCedric

Ik vind het een goed idee om dat op CD/DVD uit te brengen en wil daar extra voor betalen. Intussen heb ik zo'n 10 nummers als "beginner" maar heel dikwijls wordt er verwezen naar een ouder nummer dat interessant kan zijn en ook is, maar om dan iedere keer een 'nieuw' oud nummer te kopen, neen dank u, dan geef ik het op.




Ik zou niet weten waarom we hier voor zouden moeten betalen.
Ludwig



misschien om dat er aan de productie en verzenden ook kosten verbonden zijn?
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door doomslu
We hebben er al over gesproken hoor, eventueel via een vernieuwde website, waarbij de service gratis zou zijn voor abonnees en betalend voor niet-abonnees. We zullen er nog eens diep over nadenken. Voorlopig blijft een maandblad maken nog de prioriteit. [;)]



Dit vind ik toch nog steeds het beste idee (zie eerste pagina)...
Eender wie een abonnement neemt kan steeds alle nummers/artikels raadplegen (evt. downloaden in pdf). Anders wordt het weer op zoek gaan (of bestellen) naar 1 of meerdere cd's om alles digitaal in handen te krijgen. Het plaatsen van de artikels op die website zal wel niet meer tijd in beslag nemen als het samenstellen van die cd's. Bijkomend heeft men er geen productiewerk aan. En dan nog samen met een zoekfunctie zoals deze al wordt aangeboden door sommigen hier...

Geert

Ludwig

Geert,daar sluit ik mij volkomen bij aan.
Waarom al dat werk en al die kosten terwijl het even goed kan bijgehouden worden op deze site.
Zou trouwens ook een service naar de lezers toe zijn.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2